Ik kocht in het begin altijd Kintanaquote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook eens een database van iemand anders geïnstalleerd in dat spel. Stijn Devolder won de sprint van een groep van 40 man op de Alpe
En toen had ik eens echt een enorm megatalent, ene Edvald Boasson Hagen, gescout, bleek hij 3 jaar later (!) echt te bestaan, met goede naam enzo dus ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kocht in het begin altijd KintanaEn beetje sprintjes winnen met Quaranta
Kintana blijkt nu gewoon een dopeur te zijn die net zonder ploeg zat toen het spel uitkwamquote:Op zondag 14 april 2013 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toen had ik eens echt een enorm megatalent, ene Edvald Boasson Hagen, gescout, bleek hij 3 jaar later (!) echt te bestaan, met goede naam enzo dus ook![]()
Ja ik ook. Kintana werd altijd best goed. 81-82 op klimmen ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kocht in het begin altijd KintanaEn beetje sprintjes winnen met Quaranta
Volgens mij hadden we dan dezelfde tactieken altijdquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Kintana werd altijd best goed. 81-82 op klimmen ofzo.
Met scheunemann kon je klassiekers winnen als hij goed getraind was
Zo herkenbaarquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zette altijd stiekem alles op 99 bij Rabo en ging dan met 9 man aanvallen in de bergetappes.
Ik vond Isaac Galvez ook altijd zo cool en had die ook altijd in m'n team. Zeker nadat hij overleedquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dan dezelfde tactieken altijd![]()
fok.nlquote:Politiemotor in de fik in Maastricht
Nederland • Geplaatst door Jigzoz op 14-04-2013 @ 15:05
Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag in Maastricht een politiemotor in brand gestoken. De motor, die zondag zou worden ingezet bij de Amstel Gold Race in de Limburgse stad, brandde volledig uit.
De motor stond op een aanhangwagen achter een busje dat geparkeerd stond op een bedrijfsterrein aan de Sibemaweg, meldt de politie zondag. Het busje raakte ook beschadigd door de brand, net als een auto die naast de aanhangwagen stond geparkeerd.
De politie onderzoekt wie de brand heeft gesticht.
Dat lijkt me best realistisch.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook eens een database van iemand anders geïnstalleerd in dat spel. Stijn Devolder won de sprint van een groep van 40 man op de Alpe
quote:
twitter:NathanPeterHaas twitterde op zondag 14-04-2013 om 19:45:54Amstel gold is absolutely the best race ever! Full gas. Even though I was dropped with 30k to go I finished with a Massive smile! Best race reageer retweet
Belachelijk trouwens hoe er met Astarloza werd omgegaan. en hoe lang de uitslag wel niet duurde.twitter:NathanPeterHaas twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:22:18@De_Raff in simple terms, it's the most twisty, jumpy, scrappy, zippy crazy race. So much fun! Crashes all over like land mines! reageer retweet
Tuurlijk niet, Stijn moet dan vier minuten voorliggen.quote:
had er gister 1 van 6 minutenquote:Op maandag 15 april 2013 09:35 schreef Steven184 het volgende:
Ik dacht trouwens ga nog even de samenvatting van de koers kijken op NOS.nl..toch wel 72 seconden...
Dank, deze kwam ik in eerste instantie niet tegen. Even kijken wat ik gisteren allemaal heb gemist door langs de kant te staan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
had er gister 1 van 6 minuten
7 zelfs;
http://nos.nl/video/495620-agr-2013-kreuziger-verrast.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ik heb het uit een Google-translate vertaling van een Deens artikel..dus jouw versie is logischer denk ik Vansummeren kennende.quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had eerder begrepen dat hij de rest bewust zat te irriteren. Niet enkel slepen, maar daarna net iets te hard op kop gaan rijden om daarna ergens in 't midden te gaan hangen en constant gaten te laten vallen.
quote:Zingende Mart Smeets jaagt Nederlanders weg
De Amstel Gold Race werd door gemiddeld 624.000 kijkers gevolgd op de NOS. Goed voor een marktaandeel van 34,4 procent. Opvallend: gemiddeld 65.000 Nederlanders volgden de Amstel op Sporza. Met een piek van 107.000 voor de finish. Het is bekend dat sommige noorderburen de commentaar van Michel Wuyts verkiezen boven die van Mart Smeets.
Het Nederlandse tv-icoon was zondag nochtans geïnspireerd met onder andere een filosofische bespiegeling over een vluchtheuvel. Op een bepaald moment zette hij het ook op een zingen. Het is niet duidelijk of er een causaal verband bestaat tussen zijn zangtalent en de overloop naar ‘de Belgen'.
Ter vergelijking: Sporza trok zondag gemiddeld 518.948 kijkers voor de Amstel Gold Race. 63,24 procent marktaandeel. Bijna het dubbele van in Nederland dus, terwijl het naar Vlaamse normen eerder bescheiden is. Daar zat het zomerweer waarschijnlijk voor iets tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |