Ja we bespreken het regelmatig hoor, maarja aan het leeftijdsverschil is niks te doen natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Je kunt het altijd bespreken met je partner? Kijken hoe hij er tegenover staat. Is wel eng, want als je nu al hoort dat hij een totaal andere visie heeft, gaat het misschien stuk, aan de andere kant, als je het niet weet en gewoon doorgaat is misschien ook verloren tijd.
In wezen is het voor hem gunstig om zsm kinderen te krijgen, lijkt me? wat is voor jou een eerste mogelijk moment? is dat voor hem al te laat? wat zijn andere opties? adoptie?
Ah Oke! Klinkt misschien een beetje raar, maar wat ziet hij in jou? Vind hij je niet te jong? Te onervaren (op allerlei gebieden)?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij is 39 en ik ben 24. Komt dus wel een beetje in de buurt.. En tussen ons gaat het goed
Hm, hij vindt me niet te jong, al had hij in het begin wel zijn twijfels.. Verder weet ik het niet echtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ah Oke! Klinkt misschien een beetje raar, maar wat ziet hij in jou? Vind hij je niet te jong? Te onervaren (op allerlei gebieden)?
Wat ik in haar zie? Ze is het liefste meisje van de wereld natuurlijk. Verliefd worden is niet zo gecompliceerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ah Oke! Klinkt misschien een beetje raar, maar wat ziet hij in jou? Vind hij je niet te jong? Te onervaren (op allerlei gebieden)?
Wat heeft dat met het leeftijdsverschil ansich te maken? Ik ben zelf ouder en helemaal niet plakkerig.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Op mijn 26e (kort geleden) had ik een relatie met een man van 33. Hij was beschermend en plakkerig. Al hoewel ik ZIjn prioriteit leek, had ik vaak ook het idee dat zijn leven alleen maar om mij draaide.
Ik beken! Ook ik ben schuldig!quote:Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik deed Ina. Mensen blijven nieuwsgierig.
Klopt, kan altijd nog, maar ik doe het graag wanneer ik nog jong(er) ben, zodat ik met m'n kinderen kan klieren, sporten en gek doen, en ik nog energie over heb om te reizen als ze de deur weer uit zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was dit topic kwijt joh
Even over die levenservaring; ik heb met mijn 22jr veel meer levenservaring dan mijn man van 44. Die heeft altijd huisjeboompjebeestje gehad, vast werk, goede inkomsten, geen vuiltje aan de lucht dus.
Ik help hém juist vaak met bepaalde zakenJe kunt bij ons niet merken dat er zoveel verschil in zit, dat zeggen vrienden van ons ook regelmatig.
En kinderen kun je als man zijnde altijd nog krijgenDaar hebben wij ook niet moeilijk over gedaan. Pas na tweeënhalf jaar samen zijn, huis gekocht, getrouwd, zijn we voor een kind gegaan. S is op z'n 43e voor het eerst vader geworden
Tering zeefje, wat een klootzak. Zulke mensen bevestigen helaas ook alle vooroordelen over oudere mannen met zulke jonge meisjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:21 schreef zeefje het volgende:
Nu hier leven is even een update
Ik had vanaf okt-12 een relatie met iemand van 20 jaar ouder. (Ik 18 hij 38). Het was vooral een knipperlichtrelatie en er kwam Veel stress en ruzie bij kijken.
Een maandje geleden kwam ik erachter dat hij al die tijd nog samen was met zijn exvriendin. Ik voelde mij aardig gebruikt en hij bevestigde dat gevoel nog maar even door te zeggen 'nu kon het zo makkelijk (voornamelijk seks)omdat we dicht bij elkaar waren'. Je begrijpt dat ik mij natuurlijk aardig kut voelde maar al heel snel kwam opluchting omdat het veel beter is zo.
Fuck, betrapt.quote:Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef Inachis-io het volgende:
Het enige wat ik wel eens irritant vind (maar allicht begrijpelijk) is dat je mensen letterlijk ziet terugrekenen zodra ze onze leeftijden weten en hoe lang we samen zijn...
Ik kreeg op dezelfde leeftijd een relatie alleen mijn vriend was toen 23 en die van jou 27/28?quote:Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef Inachis-io het volgende:
Om ook maar een bijdrage te bieden: Ik ben 23 en mijn vriend is bijna 35.
Kennen elkaar al 8.5 jaar en hebben nu inmiddels 6.5 jaar een relatie![]()
Het enige wat ik wel eens irritant vind (maar allicht begrijpelijk) is dat je mensen letterlijk ziet terugrekenen zodra ze onze leeftijden weten en hoe lang we samen zijn...
Voor mij zou dat verschil niet erg vinden. Maar je moet ook naar de 18e jarige persoon kijken is ze nog heel kinds dan zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef HSG het volgende:
Een maat van mij (28 jaar) had een keer een scharrel van 19 jaar. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ik was net 17 en hij was 28quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kreeg op dezelfde leeftijd een relatie alleen mijn vriend was toen 23 en die van jou 27/28?
Rare shit is dat inderdaad. Vind het sowieso raar dat mensen eerst naar de leeftijd kijken en dan naar de persoonlijkheid van diegene. Leeftijd zegt niks over gedrag. (Joh, dat hoef ik jou niet te vertellen met vrienden van 23 t/m 30 jaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:34 schreef zeefje het volgende:
Ik heb vrienden die allemaal tussen de 23-30 zitten. Het is niet voor relatie materiaal maar toch krijg ik reacties van. 'Wat vind je moedee ervan () en ' dat is toch raar om met die oude mensen naar bv stad te gaan'
Ik heb het gewoon niet op jongens en meiden rond de 20 om vriendschappen mee te sluiten totaal geen affiniteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |