abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131363597
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Tanin het volgende:

[..]

Je kunt het altijd bespreken met je partner? Kijken hoe hij er tegenover staat. Is wel eng, want als je nu al hoort dat hij een totaal andere visie heeft, gaat het misschien stuk, aan de andere kant, als je het niet weet en gewoon doorgaat is misschien ook verloren tijd.

In wezen is het voor hem gunstig om zsm kinderen te krijgen, lijkt me? wat is voor jou een eerste mogelijk moment? is dat voor hem al te laat? wat zijn andere opties? adoptie?
Ja we bespreken het regelmatig hoor, maarja aan het leeftijdsverschil is niks te doen natuurlijk ;)
Hij heeft nooit zoveel nagedacht over een gezin ofzo, en heeft daar ook geen uitgesproken mening over. Hij piekert er dus ook helemaal niet zo over als ik.
Ik moet nog 2 jaar studeren dus het zou sowieso pas daarna zijn. Geen zorg voor nu dus eigenlijk :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_131363858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die van mij is 39 en ik ben 24. Komt dus wel een beetje in de buurt.. En tussen ons gaat het goed O+
Ah Oke! Klinkt misschien een beetje raar, maar wat ziet hij in jou? Vind hij je niet te jong? Te onervaren (op allerlei gebieden)?
pi_131364041
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef suus78 het volgende:

[..]

Ah Oke! Klinkt misschien een beetje raar, maar wat ziet hij in jou? Vind hij je niet te jong? Te onervaren (op allerlei gebieden)?
Hm, hij vindt me niet te jong, al had hij in het begin wel zijn twijfels.. Verder weet ik het niet echt :P
Maar hij zit ook op Fok! en leest hier vast wel mee, dus kan hij misschien beter antwoorden :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 19 september 2013 @ 21:57:10 #229
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131364616
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef suus78 het volgende:

[..]

Wat ik in haar zie? Ze is het liefste meisje van de wereld natuurlijk. Verliefd worden is niet zo gecompliceerd.
En van het leeftijdverschil merk ik nauwelijks iets.
Maar misschien neem ik het leven niet zo zwaar en pieker ik gewoon nooit ovee dat soort zaken.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131367159
Op mijn 26e (kort geleden) had ik een relatie met een man van 33. Hij was beschermend en plakkerig. Al hoewel ik ZIjn prioriteit leek, had ik vaak ook het idee dat zijn leven alleen maar om mij draaide.
pi_131368986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Op mijn 26e (kort geleden) had ik een relatie met een man van 33. Hij was beschermend en plakkerig. Al hoewel ik ZIjn prioriteit leek, had ik vaak ook het idee dat zijn leven alleen maar om mij draaide.
Wat heeft dat met het leeftijdsverschil ansich te maken? Ik ben zelf ouder en helemaal niet plakkerig.
pi_131472728
Om ook maar een bijdrage te bieden: Ik ben 23 en mijn vriend is bijna 35.
Kennen elkaar al 8.5 jaar en hebben nu inmiddels 6.5 jaar een relatie O+

Het enige wat ik wel eens irritant vind (maar allicht begrijpelijk) is dat je mensen letterlijk ziet terugrekenen zodra ze onze leeftijden weten en hoe lang we samen zijn...
pi_131473575
Dat was ook het eerste wat ik deed Ina. Mensen blijven nieuwsgierig. :)
pi_131474009
Klopt! Het is ook zeker begrijpelijk ;)
Sterker nog, ik doe het waarschijnlijk zelf ook :P
pi_131596649
Ik was dit topic kwijt joh :o

Even over die levenservaring; ik heb met mijn 22jr veel meer levenservaring dan mijn man van 44. Die heeft altijd huisjeboompjebeestje gehad, vast werk, goede inkomsten, geen vuiltje aan de lucht dus.
Ik help hém juist vaak met bepaalde zaken :) Je kunt bij ons niet merken dat er zoveel verschil in zit, dat zeggen vrienden van ons ook regelmatig.

En kinderen kun je als man zijnde altijd nog krijgen ;) Daar hebben wij ook niet moeilijk over gedaan. Pas na tweeënhalf jaar samen zijn, huis gekocht, getrouwd, zijn we voor een kind gegaan. S is op z'n 43e voor het eerst vader geworden ;)
  donderdag 26 september 2013 @ 22:25:53 #236
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_131602091
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik deed Ina. Mensen blijven nieuwsgierig. :)
Ik beken! Ook ik ben schuldig! :D

Maar gefeliciteerd Inachis-io! Klinkt goed! En welkom! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was dit topic kwijt joh :o

Even over die levenservaring; ik heb met mijn 22jr veel meer levenservaring dan mijn man van 44. Die heeft altijd huisjeboompjebeestje gehad, vast werk, goede inkomsten, geen vuiltje aan de lucht dus.
Ik help hém juist vaak met bepaalde zaken :) Je kunt bij ons niet merken dat er zoveel verschil in zit, dat zeggen vrienden van ons ook regelmatig.

En kinderen kun je als man zijnde altijd nog krijgen ;) Daar hebben wij ook niet moeilijk over gedaan. Pas na tweeënhalf jaar samen zijn, huis gekocht, getrouwd, zijn we voor een kind gegaan. S is op z'n 43e voor het eerst vader geworden ;)
Klopt, kan altijd nog, maar ik doe het graag wanneer ik nog jong(er) ben, zodat ik met m'n kinderen kan klieren, sporten en gek doen, en ik nog energie over heb om te reizen als ze de deur weer uit zijn.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_131611259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:21 schreef zeefje het volgende:
Nu hier leven is even een update :P
Ik had vanaf okt-12 een relatie met iemand van 20 jaar ouder. (Ik 18 hij 38). Het was vooral een knipperlichtrelatie en er kwam Veel stress en ruzie bij kijken.
Een maandje geleden kwam ik erachter dat hij al die tijd nog samen was met zijn exvriendin. Ik voelde mij aardig gebruikt en hij bevestigde dat gevoel nog maar even door te zeggen 'nu kon het zo makkelijk (voornamelijk seks)omdat we dicht bij elkaar waren'. Je begrijpt dat ik mij natuurlijk aardig kut voelde maar al heel snel kwam opluchting omdat het veel beter is zo.
Tering zeefje, wat een klootzak. Zulke mensen bevestigen helaas ook alle vooroordelen over oudere mannen met zulke jonge meisjes.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef Inachis-io het volgende:
Het enige wat ik wel eens irritant vind (maar allicht begrijpelijk) is dat je mensen letterlijk ziet terugrekenen zodra ze onze leeftijden weten en hoe lang we samen zijn...
Fuck, betrapt. :') :D
pi_131615164
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef Inachis-io het volgende:
Om ook maar een bijdrage te bieden: Ik ben 23 en mijn vriend is bijna 35.
Kennen elkaar al 8.5 jaar en hebben nu inmiddels 6.5 jaar een relatie O+

Ik kreeg op dezelfde leeftijd een relatie alleen mijn vriend was toen 23 en die van jou 27/28?
#TeamMiley
pi_131619708
Een maat van mij (28 jaar) had een keer een scharrel van 19 jaar. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:34:13 #240
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_131620102
Ik heb vrienden die allemaal tussen de 23-30 zitten. Het is niet voor relatie materiaal maar toch krijg ik reacties van. 'Wat vind je moedee ervan ( :') ) en ' dat is toch raar om met die oude mensen naar bv stad te gaan'
Ik heb het gewoon niet op jongens en meiden rond de 20 om vriendschappen mee te sluiten totaal geen affiniteit.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:35:02 #241
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_131620117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef HSG het volgende:
Een maat van mij (28 jaar) had een keer een scharrel van 19 jaar. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Voor mij zou dat verschil niet erg vinden. Maar je moet ook naar de 18e jarige persoon kijken is ze nog heel kinds dan zou ik het niet doen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_131698508
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik kreeg op dezelfde leeftijd een relatie alleen mijn vriend was toen 23 en die van jou 27/28?
Ik was net 17 en hij was 28 :)
pi_131699021
Dat ik dit topic heb gemist...
Even wat feitjes: Ik ben 35, m'n vriendin 24. Ondertussen ruim 3 jaar bij elkaar en volgend jaar gaan we trouwen.

Zij dacht dat ik 25 was. Ik dacht dat zij een stuk volwassener zou zijn dan ik.
Slechts één van ons heeft gelijk gehad...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 30 september 2013 @ 04:04:50 #244
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_131699620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:34 schreef zeefje het volgende:
Ik heb vrienden die allemaal tussen de 23-30 zitten. Het is niet voor relatie materiaal maar toch krijg ik reacties van. 'Wat vind je moedee ervan ( :') ) en ' dat is toch raar om met die oude mensen naar bv stad te gaan'
Ik heb het gewoon niet op jongens en meiden rond de 20 om vriendschappen mee te sluiten totaal geen affiniteit.
Rare shit is dat inderdaad. Vind het sowieso raar dat mensen eerst naar de leeftijd kijken en dan naar de persoonlijkheid van diegene. Leeftijd zegt niks over gedrag. (Joh, dat hoef ik jou niet te vertellen met vrienden van 23 t/m 30 jaar :') )

De gemiddelde leeftijd van mijn kennissen* hangt ook zo rond de 30. Jongste is 26, oudste is nu zo'n 36 ofzo. En het bevalt me! Veel beter dan met leeftijdsgenoten.

*Ja ik heb geen vrienden :P

Over relaties gesproken, ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met een kerel van (nu) 28. Ik was 18, hij net 26 geworden toen we mekaar voor het eerst hadden ontmoet.

Een maandje daarvoor leerde ik een kerel kennen van begin 32. Leeftijdsverschil van bijna 14 jaar. We konden het heel goed met mekaar vinden, hij heeft me met heel veel dingen geholpen en ik hem. We zaten op hetzelfde niveau, dat zei hij ook tegen mij. (Hij was onder de indruk van me.)
En toen raakte ik dus bezet.

Maar ik heb dus geen idee of hij mij leuk vond want als ik alle gesprekken en 'meets' nakijk dan is alles heel tegenstrijdig. Voor al zijn gedrag en woorden zijn een reden voor te vinden maar anderzijds ook weer niet. Elke keer als we mekaar spraken (zowel op facebook, msn als in real life) vroeg hij of ik nog steeds met 'die ene kerel' had. Maar anderzijds had hij wel weer een disclaimer opgezet dat hij flirty kan zijn enzo. :+ Maar waarom zou hij anders denigrerend doen over mijn ex? En meer van dat soort vragen...

Ik weet in ieder geval wel op wie ik ga jagen de komende tijd *) :+
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')