Ja die van mij is ook onderweg !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:07 schreef Bartisik het volgende:
[..]
En een mailtje van bol![]()
Nu eerst nog werken voordat ik kan beginnen
Dat worden dan de volgende boekenseries op mijn lijstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar ik ben inmiddels wel beter tegengekomen. Rad des tijds krijgt van mij een 7,5 ofzo (terwijl ik bijvoorbeeld de First Law trilogy een 8,5 en The Kingkiller Chronicle een 9 geef).
Leverdatum Nederlandse vertaling (paperback) volgens bol.com: Beschikbaar op 15.05.2013. Pfffff...
Voor mij was het het eindeloze tijdrekken. Ergens in boek 8 of 9 kreeg ik echt het idee dat mr. Jordan de serie maximaal aan het uitmelken was en maar nieuwe plotwendingen bleef bedenken om meer boeken eruit te persen. Hetzelfde verhaal had in mijn ogen ook best in 10 boeken gepast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef Kevin24 het volgende:
Tja misschien ligt het aan de Nederlandse vertaling? heb toch altijd liever engelse boeken dan beleef je het zoals de auteur het bedoeld heeft. Rad Des Tijds klinkt al om te huilen
En bedankt... Nu moet ik nog meer boeken gaan halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar ik ben inmiddels wel beter tegengekomen. Rad des tijds krijgt van mij een 7,5 ofzo (terwijl ik bijvoorbeeld de First Law trilogy een 8,5 en The Kingkiller Chronicle een 9 geef).
Leverdatum Nederlandse vertaling (paperback) volgens bol.com: Beschikbaar op 15.05.2013. Pfffff...
Ik kan hem (hopelijk) vanavond ophalen bij z'n Kiala afhaalpunt. Maar ondertussen daar nog geen mailtje van, nogsteeds onderweg dus....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef Kevin24 het volgende:
Ja die van mij is ook onderweg !.. alleen heel vies, word geleverd tussen 12 uur en 2 uur.. ik moet om 1 uur richting Amsterdam voor me werk... GRRR. dus hopen dat hij op tijd binnen is!
Allemaal bagger. Ga eens goede fantasy lezen zoals Malazan Tale of the Fallen of Prince of Nothing.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb de hele Malazan serie hier in de kast staan, vond ik ook goed. Toch blijft Kingkiller chronicle met stip op 1 mijn favoriete fantasy serie. En First Law trilogy op 2. Misschien juist omdat ze beide maar 3 boeken zijn i.p.v. 14. Minder episch, maar duidelijker een verhaal met een begin en eind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Allemaal bagger. Ga eens goede fantasy lezen zoals Malazan Tale of the Fallen of Prince of Nothing.
Nog niet eens begonnen, zie boven.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat een stilte in dit topic. Is iedereen nog aan het lezen of is iedereen gedesillusioneerd na het lezen van het laatste deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef SneakerPimp het volgende:
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja. Nieuwe serie dan maar![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef SneakerPimp het volgende:
Volstrekt niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Dat is prima. Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Dit. Als het aan Jordan had gelegen was hij tot deel 27 doorgegaan, die bleef maar verhaallijnen toevoegen en openingen creëren. Er moest naar een einde worden toegewerkt, en snel ook. Dan kan je niet iedere lijn helemaal uitwerken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef Morthill het volgende:
Visioenen waren leuk, maar dan om dat te verwerken waren er nog vele boeken nodig geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |