Haha, ja maar wat denk jij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Over 25 uur en 15 minuten is de exit poll, dan krijgen we een nauwkeurig beeld
Plus dat ze geen meerderheid in de 1e kamer hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een derde partij nodig is om deze twee partijen te kunnen 'lijmen', samen een meerderheid is denk ik niet ideaal.
Hoe meer partijen in een kabinet, hoe instabieler die is. Een twee-partijen kabinet is ideaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een derde partij nodig is om deze twee partijen te kunnen 'lijmen', samen een meerderheid is denk ik niet ideaal.
Ja, ik blijf hopen op VVD/PVV/SP.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk het nietMaar dat zegt zo goed als 0,0
Hebben ze ook niet met VVD+PvdA+D66quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Plus dat ze geen meerderheid in de 1e kamer hebben.
Dat is dan weer niet noodzakelijk, alleen mooi meegenomen. Paars heeft daar ook geen meerderheid en het vorige kabinet had daar ook geen meerderheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Plus dat ze geen meerderheid in de 1e kamer hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet met VVD+PvdA+D66
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |