quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat was. Heel raar.
Yup, officieel is het een wereldtaal. Frankrijk, Canada, veel Afrikaanse landen, zwitserland, zijn het oa officiële voertalen.quote:
Je Nederlands is nog OKquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:31 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed, ik heb dus echt geen verstand van talen en dat soort zaken, zoals je misschien gemerkt hebt.
Not much. Wankin' my weener a bit in a couple of hours, have some beers. Life's good, life's goodquote:
Mooi, je verlegt je grenzen ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Een "stop" woord? Ben toch geen mietje
Ze lullen te veel. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Jij gebruikt je tong tijdens de SM op 80 verschillende manieren toch?
U U Ed De Guiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:47 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Oh ok ik snap m
Maar in Duitsland spreek je de "u" uit als in Nederland de "oe"
Ik had een tien voor Duits luistervaardigheid-tentamen. Ben opgegroeid met Duitse jeugd TV. Augsburger puppenkiste, Pan Tau, Olek und Bolek etc. Later Klimbim, Sportschau, etcquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Oerbeer het volgende:
Toch apart dat Duitsers en Nederlanders buren zijn, maar dat de taal voor beiden gewoon amper te volgen is als je het niet geleerd hebt.
Wat ik ook zo apart vind is dat wij Duits op school krijgen, terwijl in Duitsland niemand Nederlands krijgt.
Nee een zanger van het levensliedquote:
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een tien voor Duits luistervaardigheid-tentamen. Ben opgegroeid met Duitse jeugd TV. Augsburger puppenkiste, Pan Tau, Olek und Bolek etc. Later Klimbim, Sportschau, etc
Sorry, maak hem net uit.quote:
damn zaten we op dezelfde school ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.
Plus de leraar werd ziek uiteindelijk dat hele jaar, dus nooit meer iets aan gedaan.
Daar zijn ze in Duitsland blij mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.
Ik zat in Amsterdam Noord op school.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
damn zaten we op dezelfde school ofzo?. Ik heb ook niet lang Duits gehad omdat mijn leraar ziek werd en de vervanging erg kut was.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |