De Republikeinse nominatie en uiteindelijk het presidentschap.quote:
De pers zal net als bij zijn vader de zaak weer tegenwerken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:24 schreef 99.999 het volgende:
Wanneer Pasen en Pinksteren dan ook op 1 dag vallen zal dat wellicht lukken.
Wat denk je, zou hij kans maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef SadPanda het volgende:
Rand Paul wants to run for US president and senator at the same time
http://rt.com/usa/rand-pual-senator-president-2016-819/
Ik denk het wel, hij is gematigder dan zijn vader. En hij wordt nu al gezien als de front runner.quote:
Spannend dusquote:Op zondag 9 maart 2014 11:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hij is gematigder dan zijn vader. En hij wordt nu al gezien als de front runner.
Nah. De GOP gaat er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren.quote:
Wie maakt de meeste kans in jouw opinie?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah. De GOP gaat er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren.
En Rand is geen Ron, het is meer een GOP'er met camouflage, Ron Paul staat veel verder vd GOP af.
Weet ik het. Cruz schijnt nogal een popi te zijn. En er zijn meer van dat soort patjakkers, hangt er van af wie er officieel gaat 'runnen'. Het is allemaal troep, dems/reps, één pot nat.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie maakt de meeste kans in jouw opinie?
Net als hierquote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik het. Cruz schijnt nogal een popi te zijn. En er zijn meer van dat soort patjakkers, hangt er van af wie er officieel gaat 'runnen'. Het is allemaal troep, dems/reps, één pot nat.
Leuke troll postquote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef Untermenschlich het volgende:
Ach die Ron Paul, Rand Paul, 't zijn allemaal nazis in disguise.
Zullen we de nazi's er buiten laten?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef Untermenschlich het volgende:
Whut??quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef Untermenschlich het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |