Daarom poste ik dit net.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
Is er niet een photoshop subforum hier op FOK!?
Zou wel leuk zijn.
Een week lang één photoshoppen, collage van maken en dan in deeltje 2 plaatsen, en de week beginnen met een nieuw te bewerken persoonlijke foto.
Ik denk niet dat je een subforum krijgt voor één topicquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom poste ik dit net.
[..]
Tis de bedoeling dat het niet alleen om deze 2 topic's zal gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een subforum krijgt voor één topicEr is al een keer een Design-subforum geweest, maar dat ging weer dicht. Het kan prima in dit topic toch?
ROL was natuurlijk ludiek bedoeld, net als IND. Nogmaals, er is al een keer een dergelijk forum geweest, maar dat was blijkbaar niet levensvatbaar genoeg om open te houden. Dat ging bovendien om een breder veld aan onderwerpen, niet alleen om verzoeken of potentiële grapjes die je noemt. Maar je kan het natuurlijk nog een keer opperen in Feedbackquote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tis de bedoeling dat het niet alleen om deze 2 topic's zal gaan.
Mensen kunnen er vragen of andere FOK!ers iets willen bewerken voor hun, of voor de lol uitleven op foto's
En dan is er nog de mogelijkheid om te vragen en te maken van bureaublad achtergronden
Er zijn veel 'goede' photoshoppers hier op FOK!, zonder als daar niets mee zal worden gedaan.
Kunnen klassiekers teweeg brengen lijkt mij.
Bedoel, een Rol luik forum kan wel?
Bedankt. U heeft zojuist, op de valreep, mijn dag gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef Frankd1964 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo..... ludiek genoeg? ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |