abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2616879
Als deze vol moet dan zal ik ook maar een bijdrage leveren he? Wanneer komt Survivor?
pi_2816474
ik zag net jascha op tv.. dat schijnt het zusje te zijn van 100% isis, het was bij bnn, in de reclame van jackass, het is de eerste ex-er-2001-deelnemer die ik terug zag op tv

heb melanie trouwens wel gesproken in de plaatselijke discotheek hier, waar ze met wat vriendinnen uit was

pi_2832026
quote:
Op maandag 14 januari 2002 22:23 schreef Stranger het volgende:
ik zag net jascha op tv.. dat schijnt het zusje te zijn van 100% isis, het was bij bnn, in de reclame van jackass, het is de eerste ex-er-2001-deelnemer die ik terug zag op tv

heb melanie trouwens wel gesproken in de plaatselijke discotheek hier, waar ze met wat vriendinnen uit was

Welke discotheek was dat? Geloof niet dat ik haar hier ooit in de buurt heb gezien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_2832238
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:27 schreef YPPY het volgende:

[..]

Welke discotheek was dat? Geloof niet dat ik haar hier ooit in de buurt heb gezien.

in de new york 2 weken geleden, ze was daar met 2 vriendinnen uit sleeuwijk, want die zaten op dezelfde school (in nijmegen), dus ze was er maar 1malig
pi_2846347
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

in de new york 2 weken geleden, ze was daar met 2 vriendinnen uit sleeuwijk, want die zaten op dezelfde school (in nijmegen), dus ze was er maar 1malig

Sjips Gemist dan. Nou ja, als ik d'r zou zien, zou ik haar toch niet herkennen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')