abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103581389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat hij schraal is houd niet in dat de rest dat ook is :')
Heeft niets met sociaal zijn van anderen te maken maar het lijkt mij dat als iemand dat 5 keer op een avond flikt dat hij er dan wel op gewezen mag worden. Maar goed ik heb verder geen vrienden die zo zijn dus misschien zou ik de 5e keer alsnog een biertje voor hem kopen omdat ik me anders triest voel :')
pi_103582180
Maar hoe doen jullie dat dan met uitgaan? Vroeger ging ik vaak met 15 man op stap, dan deelden we onze groep op in groepjes van drie (vaak met mensen die ongeveer hetzelfde tempo aanhouden als jij) en die halen dan gewoon voor elkaar. Maar als ik met 5 man uitga is het gewoon om de beurt halen, excl. de bob die gratis mag drinken. Maar dan zorgen we er vaak wel voor dat iedereen evenveel gehaald heeft. Ik bedoel geintjes van tien min. lang eruit naaien als je aan de beurt ben hoef je echt niet flikken, gewoon matennaaierij. Dan zou ik voor hem ook geen pinten meer halen.
pi_103582221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar hoe doen jullie dat dan met uitgaan? Vroeger ging ik vaak met 15 man op stap, dan deelden we onze groep op in groepjes van drie (vaak met mensen die ongeveer hetzelfde tempo aanhouden als jij) en die halen dan gewoon voor elkaar. Maar als ik met 5 man uitga is het gewoon om de beurt halen, excl. de bob die gratis mag drinken. Maar dan zorgen we er vaak wel voor dat iedereen evenveel gehaald heeft. Ik bedoel geintjes van tien min. lang eruit naaien als je aan de beurt ben hoef je echt niet flikken, gewoon matennaaierij. Dan zou ik voor hem ook geen pinten meer halen.
Eerst maakte wij vaak een potje, gewoon iedereen 2 tientjes en dan opdrinken tot het op was.
En nu verschilt de groep gewoon, ene keer is het idd 5 en de andere keer 10 maar dan nog halen we eigelijk gewoon om de beurt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_103582411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Als er alleen jongens zijn is het gewoon iedereen rondjes geven sommige geven soms wat meer dan anderen maar dat doet er niet toe niemand zit op zijn centen.
Als we met een groep zijn waar de aanhang mee is dan betalen meestal een paar jongens alles samen en drinken de meisjes en misschien wat introverte figuren gratis dat boeit wederom niets. Daar tegenover staat dat al die meisjes goed kunnen koken en je er wekelijks gratis komt eten :P Nu is dit wel een multiculti clubje van buitenlandse studenten en een paar goedlachse Nederlanders.
pi_103582514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef rolfson het volgende:

[..]

Als er alleen jongens zijn is het gewoon iedereen rondjes geven sommige geven soms wat meer dan anderen maar dat doet er niet toe niemand zit op zijn centen.
Als we met een groep zijn waar de aanhang mee is dan betalen meestal een paar jongens alles samen en drinken de meisjes en misschien wat introverte figuren gratis dat boeit wederom niets. Daar tegenover staat dat al die meisjes goed kunnen koken en je er wekelijks gratis komt eten :P Nu is dit wel een multiculti clubje van buitenlandse studenten en een paar goedlachse Nederlanders.
Haha, mijn vrienden zijn uitsluitend Hollandse boeren dus we lossen het ook op zijn Nederlands op. Allemaal lappen zoals Steven zegt kan idd ook, maar wij hebben daar slechte ervaringen mee, zo moest ik een keer de pot bijhouden maar ben ik met m'n zatte kop met een paar jongens van school in een andere kroeg wat gaan drinken, ik bleef een uur weg en iedereen was zo goed als platzak en mijn tel. was leeg. Toen ik eens in m'n broekzak voelde en doorhad dat er 100 ¤ inzat ben ik maar gauw m'n vrienden op gaan zoeken :+
pi_103582733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, mijn vrienden zijn uitsluitend Hollandse boeren dus we lossen het ook op zijn Nederlands op. Allemaal lappen zoals Steven zegt kan idd ook, maar wij hebben daar slechte ervaringen mee, zo moest ik een keer de pot bijhouden maar ben ik met m'n zatte kop met een paar jongens van school in een andere kroeg wat gaan drinken, ik bleef een uur weg en iedereen was zo goed als platzak en mijn tel. was leeg. Toen ik eens in m'n broekzak voelde en doorhad dat er 100 ¤ inzat ben ik maar gauw m'n vrienden op gaan zoeken :+
Voordat ik studeerde had ik ook gewoon zo'n groep en die heb ik nog steeds als ik eens een weekendje bij mijn ouders ben. Dan doet iedereen gewoon 10 of 20 euro in de pot maar als iemand dat geld niet heeft maakt dat nog niet uit. Ik denk dat ik redelijk omringt ben door chille figuren.

Ik moet wel zeggen dat er soms eens iemand tussen zit bij mijn 'thuis'groep die over geld kan zeuren en dat moet hij vooral doen maar het doet gewoon af aan het gevoel. ;(
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:52:13 #57
311648 RockLimbo
rock der op los
pi_103595250
quote:
Was een keer in Berlijn gingen we een gratis tour doen van iets. Zie je echt vlak voor het einde 4 Nederlandse kk kneusjes er tussenuit sneaken zodat ze geen fooi hoefden te geven aan de gids. :') :') :') :')
Urban tour ofzoiets zeker? die gast vraagt idd heel netjes om een kleine bijdrage
pi_103602642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef RockLimbo het volgende:

[..]

Urban tour ofzoiets zeker? die gast vraagt idd heel netjes om een kleine bijdrage
Ja maar ik ging een keer op zo'n tour met een studentje in Londen. Aan het eind zegt ze: "Als je niet weet wat je wilt doneren, geef 5 pond. Ik doe dit ook voor mijn werk en heb rekeningen te betalen". Dan denk ik bij mijzelf, als iedereen hier (60 mensen) jou 5 pond geeft, heb jij 300 in een uurtje verdiend. En dan niet te spreken van die Chinesen die meteen 20 geven omdat ze een paar feitjes over de koningin hebben gehoord. Ik zou zelf die baan ook willen doen voor dat geld...

Een kleine bijdrage is fijn als dat een normaal eindbedrag oplevert maar verder dan dat zie ik niet in waarom ik nog meer geld moet geven als ze al genoeg heeft, terwijl ik zelf al in de schulden zit en moeite heb met mijn eigen rekeningen te betalen.

(Overigens geheel eens met bovenstaande posts over rondjes doen: ik doe gewoon mee met rondjes halen en heb geen problemen met een keertje meer betalen voor anderen, want dat zijn je vrienden en je moet daarbij niet gierig doen. In het algemeen kan je wel beter even afvragen of wat je geeft het wel waard is, gewoon voor je eigen bestwil....)
pi_103602861
Mensen die zeiken om hun horeca baantje moeten maar gewoon stoppen met werken of een andere baan zoeken. Zat mensen die zitten te springen om een baantje en er geen kunnen vinden die maar wat graag in de horeca zouden willen bijverdienen. Donder op en gun die mensen hun baantje dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')