abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2024 @ 09:47:08 #276
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_213188257
Edinburgh is mooi maar Glasgow zoog mij helemaal op. Wat een heerlijke stad en mensen. Dat heeft meer met het innerlijk bruisende van de stad te maken dan het uiterlijk. Mooi is het daar niet.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_213202088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef Bayswater het volgende:
Edinburgh is mooi maar Glasgow zoog mij helemaal op. Wat een heerlijke stad en mensen. Dat heeft meer met het innerlijk bruisende van de stad te maken dan het uiterlijk. Mooi is het daar niet.
Mooi gezegd!
pi_213644366
Afgelopen zondag teruggekomen van een week Schotland O+
Heb echt genoten van zoveel moois! En we hadden op 1 avond na de hele week zon 8-)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 27 mei 2024 @ 18:08:54 #279
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_213703548
Deze zomer naar Schotland. We zitten een week in Ayrshire waarna we via Stirling Castle naar Port Seton rijden om daar nog vijf nachten te blijven. Iemand nog briljante tips?

Vanuit Ayr staan al uitjes naar Glasgow en Loch Lomond op het programma. In een reisverslag las ik al de tip om bij Culzean Castle te gaan kijken. Isle of Arran lijkt ons ook mooi, maar lijkt net even te ver en teveel gedoe.

Vanuit Port Seton gaan we uiteraard Edinburgh bezoeken (inclusief Royal Tattoo) en er staat ook nog een ritje naar North Berwick op het programma om met een bootje vogels te gaan spotten voor de Noordzeekust.

Ben benieuwd!
(We zijn met de auto, misschien goed om te weten dat we dus niet afhankelijk zijn van OV).
Burnt to the core but not broken
pi_213703644
Het Falkirk Wheel en Rough Castle (de Antonijnse muur).

St Andrews is mooi en de route daarheen langs de kust ook.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_213719823
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 18:08 schreef PPL het volgende:
Deze zomer naar Schotland. We zitten een week in Ayrshire waarna we via Stirling Castle naar Port Seton rijden om daar nog vijf nachten te blijven. Iemand nog briljante tips?

Vanuit Ayr staan al uitjes naar Glasgow en Loch Lomond op het programma. In een reisverslag las ik al de tip om bij Culzean Castle te gaan kijken. Isle of Arran lijkt ons ook mooi, maar lijkt net even te ver en teveel gedoe.

Vanuit Port Seton gaan we uiteraard Edinburgh bezoeken (inclusief Royal Tattoo) en er staat ook nog een ritje naar North Berwick op het programma om met een bootje vogels te gaan spotten voor de Noordzeekust.

Ben benieuwd!
(We zijn met de auto, misschien goed om te weten dat we dus niet afhankelijk zijn van OV).
De ruïne van Inchmahone Priory op een eilandje in het Lake of Menteith.
pi_215601561
Wij gaan in de kerstvakantie naar Schotland. Verblijven in Falkirk, want daar zijn de hotels goedkoop en het is met de trein vlakbij Edinburgh, Glasgow en Stirling.
We willen ook nog graag een wandeling in de Highlands maken; heeft iemand nog leuke tips voor een wandeling die te met de trein te bereiken is vanuit Falkirk?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')