Serieus? Nooit wat van gemerkt de afgelopen 15 jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Er hockeyen ook 2 keer zo veel meisjes in de jeugd als jongens, de aanvoer is dus iets groter
Bij ons wel, zowel mijn club nu als mijn vorige in een andere regio. Daarnaast krijg ik ook de indruk dat het bij clubs van anderen waar ik mee praat zo is.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt de afgelopen 15 jaar
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij ons wel, zowel mijn club nu als mijn vorige in een andere regio. Daarnaast krijg ik ook de indruk dat het bij clubs van anderen waar ik mee praat zo is.
Ah kijk dat zijn overtuigende cijfersquote:Op donderdag 1 september 2011 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]inderdaad je hebt helemaal gelijk bij de junioren. 92K tegen 50K. Bij de senioren iets meer mannen dan vrouwen
Jepquote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
yeah jeugd lijkt mij ook de belangrijkste graadmeter. Wel jammer want nu moet ik dus wat liever doen tegen een oranje dame want zij is uitverkozen uit de 90 duizend en ik heb het niet eens gered bij de 50 duizend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |