abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101448931
Er zijn ook genoeg jongens die hockeyen. We hebben er vast veel meer dan bv Belgie. En toch winnen die het jeugd-EK. Misschien ook eens kijken waar dat in zit?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_101449247
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Er hockeyen ook 2 keer zo veel meisjes in de jeugd als jongens, de aanvoer is dus iets groter :)
Serieus? Nooit wat van gemerkt de afgelopen 15 jaar
pi_101449314
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Serieus? Nooit wat van gemerkt de afgelopen 15 jaar
Bij ons wel, zowel mijn club nu als mijn vorige in een andere regio. Daarnaast krijg ik ook de indruk dat het bij clubs van anderen waar ik mee praat zo is.
pi_101449471
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Bij ons wel, zowel mijn club nu als mijn vorige in een andere regio. Daarnaast krijg ik ook de indruk dat het bij clubs van anderen waar ik mee praat zo is.
:o inderdaad je hebt helemaal gelijk bij de junioren. 92K tegen 50K. Bij de senioren iets meer mannen dan vrouwen
pi_101449725
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:o inderdaad je hebt helemaal gelijk bij de junioren. 92K tegen 50K. Bij de senioren iets meer mannen dan vrouwen
Ah kijk dat zijn overtuigende cijfers :)
Je kan er denk ik wel van uit gaan dat de succesvolle hockey(st)ers ook blijven hockeyen bij de senioren en de meer recreatieve er mee ophouden, dus het aantal bij de junioren zal het belangrijkst zijn denk ik...
pi_101449905
yeah jeugd lijkt mij ook de belangrijkste graadmeter. Wel jammer want nu moet ik dus wat liever doen tegen een oranje dame want zij is uitverkozen uit de 90 duizend en ik heb het niet eens gered bij de 50 duizend ;(
pi_101449965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
yeah jeugd lijkt mij ook de belangrijkste graadmeter. Wel jammer want nu moet ik dus wat liever doen tegen een oranje dame want zij is uitverkozen uit de 90 duizend en ik heb het niet eens gered bij de 50 duizend ;(
Jep :P
Maar van de 50.000 jongens in de jeugd zullen er 100 misschien in oranje spelen ooit? Dat is ook niets om je voor te schamen als je dat niet haalt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')