Dit zei hij ironisch, omdat een journalist zijn vraag inleidde over hoe vandaag geen geslaagde dag was voor Red Bull.quote:
Ik heb genoeg gezien, O'Connor wint de Vuelta.quote:Op zondag 1 september 2024 18:41 schreef Marcoss het volgende:
Roglic nog wel 20 seconden straftijd gekregen
Ah, dat klinkt logischer, al is Roglic normaal gesproken niet van dat soort antwoorden in Interviewsquote:Op zondag 1 september 2024 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zei hij ironisch, omdat een journalist zijn vraag inleidde over hoe vandaag geen geslaagde dag was voor Red Bull.
Mijn favo blijft Froome die zonder fiets de Mont Ventoux oplooptquote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef kibo het volgende:
Dit was toch wel een van de meest legendarische etappes in een Grote Ronde die ik ooit meegemaakt heb
Als Wout of Vine er voor blijft gaan, wordt dat lastig, lijkt me, die pakken die punten toch wat makkelijkerquote:Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef franklop het volgende:
Castrillo voor de bollen zou nog wel mooi zijn ook
De Vueita die Purito had moeten winnenquote:Op zondag 1 september 2024 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Bizar hoor. En dan te bedenken dat Saxo Bank alles aan gort reed in 2012.
Jammer dat ik destijds alleen nog de Tour en een paar voorjaarsklassiekers keek. Die Vuelta kwam al meerdere keren langs in de OPs van R_R en het klinkt als een topshow.quote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Vueita die Purito had moeten winnen
In hetzelfde jaar de Giro en Vuelta uit handen geven, fenomeen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Vueita die Purito had moeten winnen
Fuente De is echt een van de beste staaltjes wielrennen ooit. Al gebeurde dat ook deels buiten beeld.quote:Op zondag 1 september 2024 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat ik destijds alleen nog de Tour en een paar voorjaarsklassiekers keek. Die Vuelta kwam al meerdere keren langs in de OPs van R_R en het klinkt als een topshow.
Gek genoeg is die Giro me meer bijgebleven, terwijl die juist veel saaier was. Rodriguez die elke rit weer te laf was om verder dan 500 meter voor de finish aan te vallen, tenenkrommend.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In hetzelfde jaar de Giro en Vuelta uit handen geven, fenomeen.
quote:Op zondag 1 september 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
@:wimderon
147 ROCHAS Rémy Groupama - FDJ 35:46
quote:Op zondag 1 september 2024 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu al heel erg uit naar de verschroeiende demarrage van Landa.
Vind de regels altijd vaag, maar in dit geval wel terecht. Was volgens mij Lantern Rouge die zich afvroeg of hij met het kleine voorblad überhaupt wel zonder auto had kunnen terugkeren.quote:Op zondag 1 september 2024 18:41 schreef Marcoss het volgende:
Roglic nog wel 20 seconden straftijd gekregen
Het was onironisch ook wel echt een enorme sensatie dat hij won ja. Bij de eerste etappe die hij won kun je als criticaster nog zeggen dat de concurrentie ook niet moordend was, net als het parcours, maar hiervoor moest hij toch 2 ijzersterke gevestigde namen erop leggen met Vlasov en Sivakov, én een groep klassementsrenners op oorlogspad afhouden op stroken van dik over de 20%.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |