Dat is ook volkomen niet uit te leggen. En als het kalf al verdronken is opeens alsnog Campenaerts inzetten.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan en Karrel zijn ziedend dat Lotto niet vol voor Van Gils op kop hebben gereden.
Vrijdag? Ik ben vooral benieuwd of Jonas de Galibier dinsdag goed overkomt. Gisteren was toch een korte en explosieve klim dat ie deels op karakter/talent nog wel aankan, maar of hij ook voldoende basis heeft om zo’n lange klim aan te kunnen…quote:Op zondag 30 juni 2024 21:29 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd naar de verhoudingen komende vrijdag
En daarna de gravelrit, al heeft Vingegaard daar wel goede ondersteuning
Ik denk ook dat gisteren weinig zegt over langere klims. Narvaez kon Pogacar in de Giro in rit 1 ook goed volgen, hoewel Jonas een heel ander type is en normaal juist niet goed is op korte explosieve klims. Maar we gaan het zien dinsdag.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik ben vooral benieuwd of Jonas de Galibier dinsdag goed overkomt. Gisteren was toch een korte en explosieve klim dat ie deels op karakter/talent nog wel aankan, maar of hij ook voldoende basis heeft om zo’n lange klim aan te kunnen…
Ik zou juist zeggen dat een langere klim hem beter moet liggen dan gisteren, juist omdat daar zijn talent ligt.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik ben vooral benieuwd of Jonas de Galibier dinsdag goed overkomt. Gisteren was toch een korte en explosieve klim dat ie deels op karakter/talent nog wel aankan, maar of hij ook voldoende basis heeft om zo’n lange klim aan te kunnen…
Zowaar terecht.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan en Karrel zijn ziedend dat Lotto niet vol voor Van Gils op kop hebben gereden.
Het kan natuurlijk wel dat door de gebrekkige voorbereiding zijn basis wat minder is en zijn energie op langere klims gewoon opeens "op" is.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen dat een langere klim hem beter moet liggen dan gisteren, juist omdat daar zijn talent ligt.
Uiteraard kan het dat hij daar tijd verliest, maar na gisteren denk ik wel dat hij dat als een teleurstelling ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |