abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214413623
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:58 schreef epicbeardman het volgende:
Zoek eens "mogelijk russen achter" en je vindt de meest lachwekkende berichtgeving.
Dit soort conspiracies.

Russische militaire inlichtingendienst zit mogelijk achter mysterieus Havanasyndroom, stellen journalisten in nieuwe studie
Bekladding van Holocaustmonument in Parijs is mogelijk het werk van Russische spionnen. _O- :')

Je zal maar al dat nieuws geloven. Vraag me soms echt af wie de wappies zijn.
Jij.
pi_214413885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Jij.
Zegt iemand met een "current thing usericon"
Je hebt de laatste NPC update gemist, het is nu of palestina of kamela harris user icon.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214414533
Het wordt zo langzamerhand tijd om alle Russen preventief te deporteren.
pi_214712192
quote:
Duitse kazerne weer open na vermoeden van opzettelijke vervuiling drinkwater

Een Duitse militaire kazerne in de buurt van het vliegveld van Keulen is enkele uren afgesloten geweest, omdat het leger denkt dat het drinkwater opzettelijk was vervuild. Een legerwoordvoerder meldde zojuist de heropening van de kazerne.
https://nos.nl/artikel/25(...)ervuiling-drinkwater
pi_214712200
quote:
Die verdomde russen ook altijd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214712231
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:23 schreef takura het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd om alle Russen preventief te deporteren.
Ik zou er geen problemen mee hebben, graag tezamen met alles wat hier uit landen uit de Arabische en Islamtische wereld komt. Beide maatregelen zouden het Westen een stuk veiliger maken. De realiteit is dat uit deze gebieden er te veel mensen zijn met antiwesterse sentimenten. Het is ook niet voor niets dat Rusland zo druk bezig is om vriendjes te maken in die regio.
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Die verdomde russen ook altijd.
Tja, het zullen in ieder geval geen Oekraïners zijn geweest. Dat geloof ik niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')