abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213145522
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 07:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als je om het even door welke binnenstad in NL dan ook loopt, en je kijkt daar rond naar het materiaal dat daar rond loopt die onze soldaten moeten worden als het zover is dan heb ik nu al de neiging om een grote witte vlag klaar te leggen thuis.
Als er geen keus is zul je wel moeten. Ben totaal geen voorstander van een oorlog. Ik had al een gruwelijke hekel aan mijn dienstplicht ondanks dat ik mij vermaakt had in die tijd. Maar ik was liever gaan werken en stappen in mijn eigen omgeving dan een nutteloze tijd met veel drank van 14 maanden in Duitsland.

Maar zover zie ik het niet komen. Het blijft een proxy. En een dienstplicht herinvoering zie ik ook niet gebeuren. Dat is in deze tijd niet te betalen.
pi_213150429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 00:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er werden in Bosnie mensen aan de lopende band vermoord, niet ingrijpen was geen optie.
Dat betekent niet dat je dat onder NAVO vlag moet doen.
Het moorden was trouwens wederzijds, alhoewel de verdeling van zware wapens dat niet was.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_213150524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou een militair zijn uniform niet aan moeten trekken?

Voor de rest zegt hij niks dat ik nog niet van Poetin en zijn staatsmedia heb gehoord en elkaar prikken met cyberaanvallen gebeurd ook al jaren.
Hangt er vanaf of hij op persoonlijke titel, of namens het leger spreekt.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')