Ik kan het ze zeker wel kwalijk nemen hoor. Maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:14 schreef Inbox het volgende:
[..]
Geld natuurlijk. En alles beter dan in het land van herkomst.
Die mensen kun je het niet kwalijk nemen dat ze hierheen komen. Wel de EU en de regeringen van de landen die het toestaan en allemaal faciliteren tegen de wil van het volk.
Ken de user, hij was cynischquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef Inbox het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen in welke context ik dat woord gebruik?
En een dikke middelvinger opsteken naar de mods/admin die bepalen dat dat woord banwaardig is kennelijk of in ieder geval menig note oplevert.
Ik gebruik dat woord omdat het precies beschrijft wat er nu gaande is door massaimport: een verandering in de bevolkingssamenstelling die onomkeerbaar is. Het huidige immigratie-, vluchtelingen en asielbeleid draagt hier absoluut aan bij.
Dat is geen complottheorie hieraar een constatering en conclusie en gezien de wet- en regelgeving kun je best stellen dat het beleid erop gericht is om zoveel mogelijk de bevolkingssamenstelling te veranderen.
Dat idee had ik alquote:
Ik niet. Die mensen grijpen gewoon dr kans en grijpen die vinger, om gelijk de hele hand erbij te nemen. En ons geweldige landje beloont dat in 85% met een verblijfsvergunning en toegang tot het sociale stelsel en alles wat daarbij hoort.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan het ze zeker wel kwalijk nemen hoor. Maar ik ben het met je eens.
Ik zou de bus nemen naar Ter Apel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wtf is dit en ik moet slapen op de dakloze opvang en overdag maar beetje op straat rondhangen
'omvolking' is inderdaad een prachtige omschrijving van wat er nu gaande is in Nederland, een demografische transitie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat idee had ik al
Toch ligt het woordje 'omvolking' enigzins gevoelig hier op Fok!, want het is de reden waarom ik meerdere 'notes' heb en er bans zijn uitgedeeld aan mij, die naar mijn idee gerelateerd zijn aan het gebruik ervan. Dr zijn in ieder geval -een of meerdere mods en users- die er een stijf plassertje van krijgen om het te rapporteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |