abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2023 @ 14:41:43 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211179982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:32 schreef KillerBee4ever het volgende:

En inderdaad, wat @:michaelmoore hierboven ook aanhaalt, er komt nog bij dat bejaardenhuizen ook zijn wegbezuinigd.

Maar met 5 miljoen ouderen over 20 jaar, is deze situatie dus absoluut onhoudbaar

al ga je 10 miljoen huizen bouwen , je kunt niet in iedere eengezinswoning een alleenstaande oudere laten wonen
deze huishoudensverdunning is volslagen idioot

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 03-11-2023 14:56:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211186221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Een keuze om dakloos te zijn ? (Niet iedereen kan als volwassen bij ouders wonen).
Iedereen kan als volwassene bij zijn/haar ouders blijven wonen.
Iedereen heeft de keuze om te wachten tot een normale woning langs komt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:32 schreef Stepperoller het volgende:

het moet praktisch en financieel haalbaar zijn (bijv. een alleenstaande ouder in de bijstand kan zich dit aanbod vaak niet veroorloven) voor alle betrokkenen enz.
Dat heet kostgeld betalen?

quote:
Maar blijf vooral bagatelliseren en volharden in je zwartwitkijk op de samenleving.
Ach ja joh :')
Tuurlijk. Iedereen hoort boven de 1000 euro te betalen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja de overheid is de grootste vijand van de bevolking , een erfenis van Rutte
Hahahahahahahahah
  zaterdag 4 november 2023 @ 00:21:59 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211186235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iedereen kan als volwassene bij zijn/haar ouders blijven wonen.
Iedereen heeft de keuze om te wachten tot een normale woning langs komt.
[..]
Ja echt iedereen. Als dat voor jou kon dan kan dat voor iedereen natuurlijk. Alleen maar al de mensen waar hun ouders niet meer in hun leven zijn vanwege een reden (ruzie, geen intresse in je kinderen). Of ouders die al zijn overleden of ziek (niet ondenkbaar als volwassene). En niet alle ouders nemen hun volwassen kind weer in huis hoor. Die zeggen zoek het zelf maar uit.
pi_211186249
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Bij voldoende aanbod wel, ja. Maar vanwege de woningnood is daar geen sprake van, dus veel mensen accepteren maar iets dat ze eigenlijk niet willen. Dakloos zijn of bij je ouders blijven wonen is ook niet echt beter.
je hebt ook de keuze om naar zeeland te verhuizen, maar blijkbaar is dat te min voor een hoop mensen.

Gewoon betaalbaar wonen daar joor vergeleken met de randstad. Dat is ook een keuze
pi_211187070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind het wel een interessante discussie hoor, als je goed had gelezen dan had je denk ik gemerkt dat ik er ook wel een beetje tussenin zit.

Ik vind werken ook niet echt belangrijk (50 jaar achter je bureau zitten, what the fuck) maar geld wel. In het ideale scenario ga je daarom verstandig met geld om en verdien je in een kortere periode veel geld waardoor je later minder hoeft te werken.

En ja, je kunt altijd onder de trein komen.
In principe kan je beter wanneer je jonger bent wat minder werken als je de mogelijkheid hebt, want dat punt dat je genoeg geld hebt wordt voor veel mensen tijdens het leven elke keer iets verder opgeschoven.

Een kortere tijd werken, veel geld verdienen, blijft dan de spreekwoordelijke wortel die je jezelf je hele leven voorhoudt.

Tot je ergens in de 60 bent, met minder energie en gebreken, en als je pech hebt een ernstige ziekte.
pi_211187133
Als ze het kunnen doen moeten ze dat zelf weten.
Ik heb nooit fulltime gewerkt, mijn man wel. Ik zorg dat alles thuis op rolletjes loopt, mijn man werkt bij zijn baas en hoeft thuis niks. Werkt voor ons prima. Het is ook maar net wat je belangrijk vindt, je leeft niet om te werken, het is andersom. En als je je behoeftes aanpast aan je inkomen is het klaar toch?
pi_211187501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
je hebt ook de keuze om naar zeeland te verhuizen, maar blijkbaar is dat te min voor een hoop mensen.

Gewoon betaalbaar wonen daar joor vergeleken met de randstad. Dat is ook een keuze
Tuurlijk joh, ik ga naar Zeeland verhuizen, terwijl ik in Leiden werk. Prima commuten! ^O^

:') :')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_211187600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:12 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, ik ga naar Zeeland verhuizen, terwijl ik in Leiden werk. Prima commuten! ^O^

:') :')
Het gaat erom dat je een keuze hebt, je kan er ook voor kiezen om in zeeland te wonen en te werken. Of langer onderweg te zijn.

Bij mijn vorige werkgever in Amsterdam hadden we ook twee collega’s uit zeeland. Die vertrokken gewoon na de file.

Ideaal is het niet, maar je wel zelf de keuze
pi_211187623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:28 schreef 111210 het volgende:

[..]

Wat is Zeeland voor nare plek dat niemand er wil wonen? Ik ken het niet maar is mij veel te ver weg van waar ik werk.
pi_211189833
Ja in Zeeland is het zoo makkelijk om een betaalbare woning te vinden:
quote:
[...]
Door het opkopen van dorpswoningen door beleggers voor toeristische verhuur slinkt het aantal betaalbare woningen en moeten starters vaak hun geboortedorp verlaten.
[...]
https://pointer.kro-ncrv.(...)toeristische-verhuur
:')

Tyf toch eens op met dat ongefundeerde ontkennen. En zelfs al was Zeeland nu nog wel betaalbaar, als dat waterbedeffect optreedt waar je eigenlijk voor pleit (mensen moeten hun heil elders gaan zoeken) verdwijnt dat ook weer vanzelf. Dus dat lost niks op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')