Als een boer met kiespijn. Enerzijds terecht, aangezien hij zich van de drie hiervoor het meest op heeft voorbereid en gewoon vastgeketend zat, anderzijds onterecht daar hij van iedereen het meest te danken heeft aan de Jumbo dominantie.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Check deze video. Ik geloof er eigenlijk geen zak van.
Daar doelde ik eerder op.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daarnaast was hij vermoedelijk ook gewoon minder dan Vingegaard, dus ook bij het recht van de sterkste zou hij niet gewonnen hebben. Het enige verschil is dan dat hij ervoor heeft kunnen rijden en in ieder geval strijdend ten onder zou gaan.
Maxime Monfort heeft een waardig opvolger!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Cras die net buiten de top 10 valt is uiteindelijk toch wel heel erg on brand. Fenomeen.
Mollema is echt ineens helemaal op. Jammer, altijd een van mijn favorieten geweest. Geen idee wat die komende jaren nog gaat doen met zijn nog heel lang durende contract.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poels >> Mollema had ik niet verwacht
Misschien trekt dit de Belgische regering over de streep om alsnog F16's aan Oekraïne te leveren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens ook wel jammer dat de een kleine piemel hebbende Vlasov de guitige Cian nog voorbij is gegaan.
Ik zie hier geen renner staan die lacht als een boer met kiespijn. Hij lijkt oprecht blij.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Effecten van een hoogtestage werken inderdaad pas na 14 dagen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij is ook op hoogtestage geweest voor een paar dagen in aanloop naar de Vuelta. Ik heb niet de indruk dat de effecten daarvan groot zijn. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat het nadelig werkt.
Dat lachje op 11 seconden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb Roglic nog nooit eerder zo zien lachen bij zijn eigen overwinningen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie hier geen renner staan die lacht als een boer met kiespijn. Hij lijkt oprecht blij.
Als de wereldoorlogen er niet waren geweest, dan hadden we er misschien een paar meer gehad, zoals Philippe Thys, Gino Bartali en Fausto Coppi.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:40 schreef TAmaru het volgende:
wel jammer dat Merckx altijd die statistieken vervuilt met zijn dominantie uit vervlogen tijden maar misschien ook wel een mooi ijkpunt om mee te vergelijken
Zeg dat tegen Jumbo dat steevast vliegt zodra ze van hoogte afkomen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Effecten van een hoogtestage werken inderdaad pas na 14 dagen of iets dergelijks.
Oei, insinueer je nu iets?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Jumbo dat steevast vliegt zodra ze van hoogte afkomen.
Oh ik bedoel dat effecten na een 14 dagen lange hoogtestage pas effect hebben. Niet 14 dagen na een hoogtestage.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Jumbo dat steevast vliegt zodra ze van hoogte afkomen.
Ik geloof je graag, maar waarom doen zelfs de allerprofessioneelste ploegen dan geplande hoogtestages van kortere duur?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh ik bedoel dat effecten na een 14 dagen lange hoogtestage pas effect hebben. Niet 14 dagen na een hoogtestage.
Dus een weekje op hoogte werkt niet.
En dan een zachte stuurklop om het af te maken. Classic Remcoquote:Godverdomme, everyday you come for me
Dat kan dan wellicht een trainingskamp zijn omdat ze dat een plek vinden waar de fijn kunnen trainen, maar veel effecten van hoogte zullen ze niet krijgen lijkt me?quote:Op zondag 17 september 2023 01:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, maar waarom doen zelfs de allerprofessioneelste ploegen dan geplande hoogtestages van kortere duur?
Toch is het raar.quote:Op zondag 17 september 2023 07:48 schreef TommyL0204 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230916_97472629
[..]
En dan een zachte stuurklop om het af te maken. Classic Remco
Ik denk dat de mentale druk van papa Patrick een van de grootste oorzaken is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lefevere geeft het WK de “schuld”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |