abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 juli 2023 @ 20:08:56 #126
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_209907584
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het zijn ook vooral de mensen die deze ellende zelf veroorzaakt hebben of ervan geprofiteerd hebben dat deze ellende er is die je nu het hardst hoort schreeuwen dat die jongeren zich aanstellen. En dan vinden ze het raar dat die hele generatie echt genoeg heeft van ouderen.
Ja, goed gezegd. Hoeveel ouderen ik wel niet heb horen zeggen dat het nog steeds makkelijk is voor jongeren om aan een huis te komen. Dat was in hun tijd misschien zo als instapper; hebben totaal niet door welke zaken veranderd zijn; vaak door hun eigen inbreng ja. En dan toch commentaar hebben op de jeugd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_209907609
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 18:50 schreef Pendule het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat gevoel niet klopt. Nederland staat er inderdaad goed voor.

:')—-

- Asielprobleem
- Stikstofprobleem
- Individualisering
- Huizenprobleem
- Meer betuttelende regels vanuit overheid en Brussel.

Hoezo het gaat goed?
Kijk alleen al naar asielprobleem, zo veel mensen die jouw plaats zouden willen innemen. Het gaat misschien niet meer zo goed als in de jaren 90 maar nog steeds hebben mensen het in Nederland zo veel beter dan in andere landen. Is die besef er wel? Vergelijken we onszelf alleen maar met mensen die het beter hebben dan ons terwijl er miljoenen mensen zijn die het zooo veel slechter hebben dan ons?

Ik heb wel het idee dat er andere dingen in het westen meewegen zoals ik al eerder aangaf geloof ik wel dat alle voorbewerkte troep veel suiker wat wij eten echt wel invloed heeft op onze mentale gezondheid.
pi_209907745
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook zwaar vind momenteel. Als je op social media kijkt lijkt het of alle mensen van mijn leeftijd een succesvol leven lijden en in Dubai wonen, terwijl ik elke dag om 19.00 thuis zit omdat de kinderen in bed liggen. Geen feestjes, verre reizen en fancy dinners voor mij.
Klagen dat je niet meer aan de lampen kan hangen omdat je kinderen hebt? Wat is deze? :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209907821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Klagen dat je niet meer aan de lampen kan hangen omdat je kinderen hebt? Wat is deze? :')
Ik weet niet of dat een trol is of serieus, maar er zijn wel mensen die dit voelen na een paar minuten op instagram.
Een moeder elders zal een moord plegen om een keer eens haar kinderen met een volle maag in slaap te laten vallen zonder angst dat vannacht hun huis gebombardeerd zal worden.
Het is een rare wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2023 20:29:37 ]
pi_209907936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het zijn ook vooral de mensen die deze ellende zelf veroorzaakt hebben of ervan geprofiteerd hebben dat deze ellende er is die je nu het hardst hoort schreeuwen dat die jongeren zich aanstellen. En dan vinden ze het raar dat die hele generatie echt genoeg heeft van ouderen.
Het zijn diezelfde ouderen die die jongeren een foon gaven een ps en alles.
Diezelfde jongeren die nog steeds alles verwachten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209907971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat we Britney niet teveel aan moeten vallen op het feit dat ze misschien foute keuzes heeft gemaakt, ze zit nu in deze situatie wat vervelend voor haar is
Dan moet brittney zich niet gaan vergelijken met anderen die andere keuzes hebben gemaakt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 15 juli 2023 @ 20:40:17 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_209907977
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:37 schreef marsan het volgende:

[..]
Het zijn diezelfde ouderen die die jongeren een foon gaven een ps en alles.
Diezelfde jongeren die nog steeds alles verwachten.
Ja? Wat voor onrealistische verwachtingen hebben jongeren dan? Een leefbare wereld? Een huis? Jeetje. Wat een verwende nesten

Ook alleen maar met materialistische voorbeelden komen :') een ps? :') Seriously?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209908029
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja? Wat voor onrealistische verwachtingen hebben jongeren dan? Een leefbare wereld? Een huis? Jeetje. Wat een verwende nesten

Ook alleen maar met materialistische voorbeelden komen :') een ps? :') Seriously?
Aah ja..nl is idd die niet leefbare wereld.
The horror: leven in NL. Staat net onder somalie op elke ranking.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 15 juli 2023 @ 20:44:21 #134
319979 Fok-it
All is well
pi_209908040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef marsan het volgende:

[..]
Aah ja..nl is idd die niet leefbare wereld.
The horror: leven in NL. Staat net onder somalie op elke ranking.
Claimt niemand

Maar anders maak je je nog even een uurtje extra belachelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209908051
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Claimt niemand

Maar anders maak je je nog even een uurtje extra belachelijk
Zoals? Janken om the horror van leven in NL? Idd belachelijk.

Niet leefbare wereld toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209908101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat we Britney niet teveel aan moeten vallen op het feit dat ze misschien foute keuzes heeft gemaakt, ze zit nu in deze situatie wat vervelend voor haar is
er zijn ook ouders die af en toe oppas regelen, zodat er ff aan de lampen gehangen kan worden.

En ja, je moet niet naar Feesboek kijken, want dan krijg je 20 vrienden die lol hebben, en jij kunt nooit in je eentje net zoveel lol hebben als die 20 bij elkaar. Dat een aantal vriendjes de volgende dag met koppijn wakker werden en dinsdag ontslagen werden omdat ze maandag niet nuchter waren....dat staat dan weer niet op FeesBoek) :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209908375
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:51 schreef marsan het volgende:

[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat alles geregeld is voor ze.
Wat fijn dat je mee betaald aan hun studieschuld en huis man, kan niet iedere ouder helaas.
Twiddel
pi_209908457
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus jij helpt ze bv met een huis? Mag ik even aannemen

Maar de ouders die een telefoon en een playstation kopen voor ze dat is het probleem?

Nee, dit kan echt niet :D _O-
Ik zeg niet dat dat niet kan. Ik zeg dat die kinderen ook zelf wat moeten doen.
Niet alleen klagen hoe onleefbaar t is.

En idd daar help ik ze mee.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209908475
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kalm... Volgens mij ben je een mentaal beperkte aan het flamen.
Ja. Zo beperkt dat ik mn zaakjes wel op orde heb.
Maat klaag rustig verder. Lach ik nog wat door.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209908486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:12 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja. Zo beperkt dat ik mn zaakjes wel op orde heb.
Maat klaag rustig verder. Lach ik nog wat door.
Waar zou ik over moeten klagen? :? Ik ben geweldig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209909327
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 18:50 schreef Pendule het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat gevoel niet klopt. Nederland staat er inderdaad goed voor.

:')—-

- Asielprobleem
- Stikstofprobleem
- Individualisering
- Huizenprobleem
- Meer betuttelende regels vanuit overheid en Brussel.

Hoezo het gaat goed?
Ja, cijfermatig gaat het heel goed met Nederland. Meerdere van de problemen die je noemt zijn niet eens problemen.
Asiel instroom bv is totaal geen probleem.

Houdt dat in dat iemand geen emotionele mentale problemen kan hebben? Natuurlijk kan dat wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')