Op die leeftijd misschien een aardige leerschool om elke dag aan te klampen, etc.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, uiteindelijk blijven er vaak maar 10/12 renners over die daadwerkelijk voor het klassement gaan. Wat is dan een 11e plaats waard.
In welke etappes moet hij punten gaan pakken dan? Kan nog eens heel lastig gaan worden..quote:Op zondag 9 juli 2023 18:09 schreef wimderon het volgende: Vanaf nu alle ballen op de groene trui voor Van Aert.
Pogacar die ondanks een gebroken pols zijn beste prestaties ooit levert, dat is wel een fabelachtige prestatie. Bij Jumbo zullen ze geen rekening gehouden hebbenet deze wattages. Het lijkt game over.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:55 schreef Mani89 het volgende:
😮💨😮💨😮💨 Jonas had dus ook gewoon mutantenbenen vandaag.
[ twitter ]
Ik snap nu wel waarom Remco nooit meer de Tour durft te rijden.
Allequote:Op maandag 10 juli 2023 02:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
In welke etappes moet hij punten gaan pakken dan? Kan nog eens heel lastig gaan worden..
AG2R gaat voor het ploegenklassement en Bagrijn ook denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zit nou eenmaal in de DNA van die ploeg. Ik vraag mij eerder af wat Landa allemaal aan het doen is.
Mosselparty lijkt me een soort russische roulette.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt er ook nog een rustdagtopic @:rellende_rotscholier? Inside talk over de mosselparty bij Wanty en zo. Schandalen in het zwembad bij Tietema. Lijkt me leuk!
Toch hebben TVM en Vacansoleil dat jaren gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:40 schreef kibo het volgende:
[..]
Mosselparty lijkt me een soort russische roulette.
1 verkeerde mossel en de volgende dag spuit het je koersbroek uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |