abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209409459
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:07 schreef torentje het volgende:

[..]
De werkgevers doen hun werknemers onvoldoende betalen en gebruiken groepsdwang om de werknemers goedkoop aan het werk te krijgen.
Dit staat een beetje haaks op de realiteit in Nederland momenteel.
pi_209412974
Maar @torentje, wat jij wil is nu wel duidelijk: geen werkgevers, geen sterke mannen, geen gemotoriseerde voertuigen en gratisch eten terwijl jij zelf op je gat zit.

Maar het plan om dit te bewerkstelligen daar deel je ons niet in mee.

Je blijft bijvoorbeeld @VEM2012 negeren terwijl hij juist heel erg uitgebreid op al jouw stellingen en beweringen ingaat.
(complimenten daarvoor @VEM2012)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2023 19:23:54 ]
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 19:35:33 #203
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209413182
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar @:torentje, wat jij wil is nu wel duidelijk: geen werkgevers, geen sterke mannen, geen gemotoriseerde voertuigen en gratisch eten terwijl jij zelf op je gat zit.

Je blijft bijvoorbeeld @:VEM2012 negeren terwijl hij juist heel erg uitgebreid op al jouw stellingen en beweringen ingaat.
(complimenten daarvoor @:VEM2012)
Dat is omdat het veel geblaat weinig wol is. Het zijn vooral oneliners waar verder niet over nagedacht is, maar dat is het doel ook helemaal niet denk ik.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209413300
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar @:torentje, wat jij wil is nu wel duidelijk: geen werkgevers, geen sterke mannen, geen gemotoriseerde voertuigen en gratisch eten terwijl jij zelf op je gat zit.

Je blijft bijvoorbeeld @:VEM2012 negeren terwijl hij juist heel erg uitgebreid op al jouw stellingen en beweringen ingaat.
(complimenten daarvoor @:VEM2012)
Ik ageer tegen de uitbuiting van werknemers door de werkgevers. Een plan heb ik niet want it takes two to tango.
pi_209413403
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 19:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ageer tegen de uitbuiting van werknemers door de werkgevers. Een plan heb ik niet want it takes two to tango.
Nu leg je het weer bij een ander door te zeggen 'it takes two to tango'.

Nergens neem je eens zelf verantwoording.

Het spijt me dat jij jezelf zo ongelukkig voelt dat je denkt dat blijkbaar de halve wereld tegen je is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2023 19:52:46 ]
pi_209413443
quote:

[..]
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er nergens sprake is van uitbuiting. Maar de meeste werkgevers zijn niet zo. Heel veel werkgevers zijn kleine ondernemers. Met een paar werknemers. Die ze allemaal persoonlijk kennen. En zeker werknemers die langer blijven voelen dan als een soort van tweede familie.

Maar ook grote bedrijven kunnen uitstekende werkgevers zijn. Onder meer Alphabet heeft een goede naam. In Nederland ASML.

Heb je zelf nare ervaringen hiermee? Of is het puur jouw beeld van ondernemers?
pi_209414672
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 19:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nu leg je het weer bij een ander door te zeggen 'it takes two to tango'.

Nergens neem je eens zelf verantwoording.

Het spijt me dat jij jezelf zo ongelukkig voelt dat je denkt dat blijkbaar de halve wereld tegen je is :)
Ik zou ook veel meer kunnen, als het gemotoriseerd verkeer mij niet zou voorbijrazen en daarmee dus laten weten dat zij met tragere weggebruikers geen gesprek willen.
pi_209414824
quote:

[..]
Is geheel ingebakken in de maatschappij. Erg sneu. Eerst moet daar iets in veranderen. Zal niet gebeuren. Heeft niet alleen met werkgevers te maken maar ook met de grootverdieners in ons huidige systeem. Of de bedrijven met aandeelhouders. Winstuitkering gaat boven loonsverhoging. Die willen natuurlijk niet dat er iets veranderd. Ander probleem in het systeem; De klant wil zo goedkoop mogelijk uit zijn. Dus nogmaals het is niet alleen een werkgevers probleem.

Dat wij geen China, Bangladesh of ander apenland zijn, wil niet zeggen dat wij mensen wel eerlijk belonen.

Jaren loonmatiging gehad en laatste jaar zijn er een paar uitzonderingen in het nieuws geweest met loon erbij. Heb 2 werkgevers en bij geen is er 10% bij gekomen. Een paar sectoren die na stakingen wat hebben gewonnen wil niet zeggen dat het hele land heeft gewonnen.

Hou maar op met reageren op mensen die zich alleen maar op de enkele uitzondering richten. Dat is zo flauw.
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 21:47:14 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209415051
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:21 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik zou ook veel meer kunnen, als het gemotoriseerd verkeer mij niet zou voorbijrazen en daarmee dus laten weten dat zij met tragere weggebruikers geen gesprek willen.
Zoals altijd ligt het weer aan anderen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')