abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209499473
Ook al lijkt het nu goed te gaan: overleg met je arbeidsrecht-advocaat even goed over de mogelijkheden tot dossier opbouw.

Misschien niet nodig omdat mevrouw na de waarschuwing zich écht realiseert dat ze te ver is gegaan. Maar e.e.a. nu aanpakken betekent wel dat je 1-0 voor staat als er weer een medewerker flink over de schreef gaat.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:02:26 #77
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209500767
Vraag is wat je hier met een dossier dan opbouwt

Als ze haar werk goed doet, en komt opdagen (op tijd) dan is er weinig op te merken aan haar functioneren an sich.

Zolang ze netjes aflost, en TS nee blijft zeggen, is er ook niet super veel verstoord imho. Zelfs aan de accountant werk gerelateerde vragen stellen is lastig is over te documenteren. Mogen collega's niet met elkaar praten over elkaars vakgebied?

Flinterdun om mee naar een rechter te gaan om een ontslagvergunning te krijgen denk ik. Pas met een officiële waarschuwing 'niet meer om een lening vragen' x3 of 4 oid, en dan nog is de relatie verstoord genoeg (bij verder goed functioneren)?

Edit: als ze werkt in een financiële functie dan is het mogelijk trouwens wel een behoorlijk risico wat aan het groeien is ;)
Dum de dum
pi_209500794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ook niet inderdaad.

Als mensen geld willen lenen, dan doen ze dat maar bij de bank. Daar zijn banken immers voor. En als die geen geld uit willen lenen, dan hebben ze daar vast een hele goede reden voor.
Had je mss eerder noeten bedenkenm
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209500802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, niet veel mee te winnen. Ook als het netjes wordt betaald, krijg je misschien achter je rug gezeur dat ze rente moesten betalen, etc.

Ontopic: werkneemster is weer komen werken. Geen volledige dag, omdat er opgebouwd moet worden. Haar aangesproken op haar gedrag van de afgelopen weken. Daar ook een gespreksverslag van gemaakt en dat ook naar haar gemaild. Idee dat het wel duidelijk is dat ze te ver is gegaan.

Ze is overigens met de auto van haar vriend naar het werk gekomen. Op het werk heeft ze gewoon haar werk gedaan en verder niet vervelend gedaan.
Alles gaat dus gewoon goed.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209501580
Nee, die vriend heeft een kleine en afgetrapte Daewoo.
pi_209501595
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:06 schreef marsan het volgende:

[..]
Alles gaat dus gewoon goed.
Ja, het viel niks tegen.
pi_209501616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:02 schreef Fe2O3 het volgende:
Vraag is wat je hier met een dossier dan opbouwt

Als ze haar werk goed doet, en komt opdagen (op tijd) dan is er weinig op te merken aan haar functioneren an sich.

Zolang ze netjes aflost, en TS nee blijft zeggen, is er ook niet super veel verstoord imho. Zelfs aan de accountant werk gerelateerde vragen stellen is lastig is over te documenteren. Mogen collega's niet met elkaar praten over elkaars vakgebied?

Flinterdun om mee naar een rechter te gaan om een ontslagvergunning te krijgen denk ik. Pas met een officiële waarschuwing 'niet meer om een lening vragen' x3 of 4 oid, en dan nog is de relatie verstoord genoeg (bij verder goed functioneren)?

Edit: als ze werkt in een financiële functie dan is het mogelijk trouwens wel een behoorlijk risico wat aan het groeien is ;)
Ik ga ook niet naar de rechter. Ik leg enkel vast wat er besproken is. Ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken en zien hoe het af gaat lopen. Het is niet gezegd dat het goed af gaat lopen. Ook al gaat het tot nu toe goed. Daarnaast heb ik ook wel de indruk dat er een waarschuwend effect vanuit is gegaan.

De accountant onder werktijd lastig vallen met privé-problemen vind ik niet acceptabel. Helemaal niet als al een paar keer duidelijk is gezegd dat het bedrijf dat probleem voor haar niet op gaat lossen.
pi_209584948
Tot nu toe gaat het goed allemaal. Ze heeft een nieuwe auto gekocht overigens. Een oude Opel van ¤ 1.000,00.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:17:24 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209585008
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:12 schreef Halcon het volgende:
Tot nu toe gaat het goed allemaal. Ze heeft een nieuwe auto gekocht overigens. Een oude Opel van ¤ 1.000,00.
Ah, echt een Slopel dus :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209585036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah, echt een Slopel dus :D
Ja, een oud barrel. Echt iets waarmee je voor zo min mogelijk geld van A naar B kunt, zonder dat het echt helemaal uit elkaar flikkert. :+

Maar goed, gezien haar situatie een slimmere zet dan volle bak lenen en een dure auto kopen.
pi_209585324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:12 schreef Halcon het volgende:
Goedzo! Heeft ze in ieder geval nog iets geleerd ;)
pi_209585340
Dure les wel :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209585350
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Dure les wel :D
Ja. Dat wel.

Al denk ik niet dat de verzekering uitkeert als haar zoon achter het stuur zit. Die jongen is minderjarig en heeft geen rijbewijs.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 juni 2023 @ 22:12:49 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209585685
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Dat wel.

Al denk ik niet dat de verzekering uitkeert als haar zoon achter het stuur zit. Die jongen is minderjarig en heeft geen rijbewijs.
Dat is haar probleem en niet het jouwe :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209585711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dat is haar probleem en niet het jouwe :P
Klopt. Maar meer in de zin van dat als ze die auto casco had verzekerd, dan dat dan nog geen verschil had uitgemaakt.

Lesje dat ze die zoon niet achter het stuur moet zetten zal ze wel geleerd hebben ja.
pi_209585797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. Maar meer in de zin van dat als ze die auto casco had verzekerd, dan dat dan nog geen verschil had uitgemaakt.

Lesje dat ze die zoon niet achter het stuur moet zetten zal ze wel geleerd hebben ja.
Dan had het niet haar zoon geweest die achter het stuur zat, maar had er een valse claim gevolgd vermoed ik.
pi_209585932
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dan had het niet haar zoon geweest die achter het stuur zat, maar had er een valse claim gevolgd vermoed ik.
Ja, daar heb je best kans op. En als dat uitkomt, dan zijn de problemen nog groter. Zo hobbelen dit soort lui een beetje van probleem in probleem. Waarbij de "oplossing" van het ene probleem, weer een ander probleem is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')