Denk niet dat Armirail morgen de trui houdt, dan moeten ze echt met een slakkengang de berg op rijden..quote:Op maandag 22 mei 2023 12:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, ze willen Armirail er wel aan houden zodat hij het roze behoudt. Enkel sprintje voor paar seconden.
In 2019 gaf Roglic het roze al vrij snel af, maar heeft hij de trui daarna nooit meer teruggekregen.. je legt jezelf wel heel veel druk op voor de rit van vrijdag in ieder geval. En Roglic weet ook hoe een slottijdrit af kan lopen als je niet met voldoende voorsprong begint.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:01 schreef franklop het volgende:
Je zal jezelf voor de kop slaan als je straks het roze niet pakt omdat je niet 2 dagen wilde controleren
Ik mag toch hopen dat ze morgen wat gaan proberen, we hebben nog steeds geen idee hoe de verhoudingen er nu voor staan tussen de klassementsmannen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In 2019 gaf Roglic het roze al vrij snel af, maar heeft hij de trui daarna nooit meer teruggekregen.. je legt jezelf wel heel veel druk op voor de rit van vrijdag in ieder geval. En Roglic weet ook hoe een slottijdrit af kan lopen als je niet met voldoende voorsprong begint.
Ja, maar dat had ik gisteren ook verwacht, maar veel verder dan een beetje versnellen kwamen ze niet.. Het kan zijn dat Roglic zo lang mogelijk wil wachten om te laten zien hoe goed hij is (zodat Ineos blijft denken dat G kans maakt) of hij is op dit moment gewoon niet goed genoeg om "even" weg te rijden.. Denk dat Thomas sowieso hoopt dat hij zaterdag dichtbij genoeg staat om daar nog kans te maken op de eindzege en geen poging gaat doen en Almeida ook eerder verdedigend zal rijden..quote:Op maandag 22 mei 2023 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze morgen wat gaan proberen, we hebben nog steeds geen idee hoe de verhoudingen er nu voor staan tussen de klassementsmannen.
Ik denk dat Roglic gewoon niet zo goed is, en ze daarom nog weinig geprobeerd hebben. Hem zo lang mogelijk dichtbij Thomas laten staan zodat zij t gewicht van de koers dragen en Roglic zo lang mogelijk in de race blijft voor podium.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik gisteren ook verwacht, maar veel verder dan een beetje versnellen kwamen ze niet.. Het kan zijn dat Roglic zo lang mogelijk willen wachten om te laten zien hoe goed hij is (zodat Ineos blijft denken dat G kans maakt) of hij is op dit moment gewoon niet goed genoeg om "even" weg te rijden.. Denk dat Thomas sowieso hoopt dat hij zaterdag dichtbij genoeg staat om daar nog kans te maken op de eindzege en geen poging gaat doen en Almeida ook eerder verdedigend zal rijden..
Voor de koers enorm zonde dat Evenepoel en later ook Tao zijn uitgevallen.
Ze hebben bij Jumbo gewoon heel erg in het hoofd dat Roglic in de derde week verslechtert en willen daarom zo veel mogelijk rust pakken. Denk wel dat Roglic goed is, die ene aanval was indrukwekkend en hij rijdt op het oog heel makkelijk (al is dat vaak zo bij hem).quote:Op maandag 22 mei 2023 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Roglic gewoon niet zo goed is, en ze daarom nog weinig geprobeerd hebben. Hem zo lang mogelijk dichtbij Thomas laten staan zodat zij t gewicht van de koers dragen en Roglic zo lang mogelijk in de race blijft voor podium.
Worden jullie ook winderig van een brownie?quote:
Eerder dit jaar hebben ze ook nog door de voormalige woonplaats van Scarponi gefietst:quote:Op maandag 22 mei 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat het nog steeds goed gaat met Franky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nog hoop dat hij overmorgen kan sprinten?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog uitvallers op de rustdag? Of gaat Cav gewoon 2 rondes achter elkaar uitrijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |