abonnement Unibet Coolblue
pi_209400763
In theorie heeft Erdogan een degelijk kabinet samengesteld. De grote vraag is, laat hij met name Mehmet Şimşek op financiën zijn werk doen zoals hij dat wilt?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209401345
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209401393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 16:47 schreef Evenstar het volgende:
Als het je niet uitkomt is het "fake news" _O-

Standaard praktijken. Slotje vragen als er andere meningen zijn, roepen dat het "fake news" is, maar vooral niet toegeven dat de partij en de personen waar je op stemt proberen kindermisbruikers een hand boven hun hoofd te houden. Vooral ook op de man spelen als je verder geen enkle argument meer heb om je gezicht te redden.

Hopelijk, en dit meen ik echt van harte, wordt er niemand die je kent ooit slachtoffer van zo'n situatie, want dan piep je wel anders. Verder ben ik wel klaar in dit topic.
Erdogan probeert sinds 2016 pedo wetgeving door het parlement te krijgen waar hij de meerderheid heeft, maar dat lukt hem maar niet want?

Geloof je werkelijk de onzin dat je hier verkoopt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209401498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:44 schreef marsan het volgende:

[..]
De ouders van haar zouden niet trots mogen zijn?
Is het goed gekomen tussen haar en haar ouders dan? Want de laatste keer dat ik erover uit haar mond had gehoord is dat ze uit huis is gegaan, omdat ze de onderdrukking niet meer trok en dat alleen haar broertje (?) het voor haar opnam. Misschien had je gemist dat ze haar moeder beschrijft als een "islamofascistische despoot"
Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de relatie laat staan dat haar moeder trots zou zijn op haar, maar misschien is het weer koek en ei tussen haar en haar ouders. Dan trek ik mijn opmerking over haar in.

Edit:

He het voor je opgezocht:

"Zelf is ze inmiddels in therapie. Niet vanwege de geweldsdreiging maar vanwege het schuldgevoel dat Lale Gül heeft. 'Mijn moeder is nog steeds heel ongelukkig en vaak ziek. Ze voelt zich overrompeld, ik ben de schuldige die de familiebreuk heeft veroorzaakt. Ik voel mij door mijn ouders in de steek gelaten. Houdt mijn moeder onvoorwaardelijk van mij? Zij heeft mij toch ter wereld gebracht? Ik heb sinds die tijd nooit meer iets van haar gehoord, nog geen appje. Ik hoor wel van mijn broer en zus dat ze slecht over mij denkt. Ze heeft wel gezegd dat ze wilde dat ze een steen had gebaard.'

https://www.zorgwelzijn.n(...)-tanden-eruit-slaan/

[ Bericht 6% gewijzigd door Slayage op 04-06-2023 19:36:07 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209432951
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is het goed gekomen tussen haar en haar ouders dan? Want de laatste keer dat ik erover uit haar mond had gehoord is dat ze uit huis is gegaan, omdat ze de onderdrukking niet meer trok en dat alleen haar broertje (?) het voor haar opnam. Misschien had je gemist dat ze haar moeder beschrijft als een "islamofascistische despoot"
Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de relatie laat staan dat haar moeder trots zou zijn op haar, maar misschien is het weer koek en ei tussen haar en haar ouders. Dan trek ik mijn opmerking over haar in.

Edit:

He het voor je opgezocht:

"Zelf is ze inmiddels in therapie. Niet vanwege de geweldsdreiging maar vanwege het schuldgevoel dat Lale Gül heeft. 'Mijn moeder is nog steeds heel ongelukkig en vaak ziek. Ze voelt zich overrompeld, ik ben de schuldige die de familiebreuk heeft veroorzaakt. Ik voel mij door mijn ouders in de steek gelaten. Houdt mijn moeder onvoorwaardelijk van mij? Zij heeft mij toch ter wereld gebracht? Ik heb sinds die tijd nooit meer iets van haar gehoord, nog geen appje. Ik hoor wel van mijn broer en zus dat ze slecht over mij denkt. Ze heeft wel gezegd dat ze wilde dat ze een steen had gebaard.'

https://www.zorgwelzijn.n(...)-tanden-eruit-slaan/
Heb ik gevraagd of t goed is gekomen?
De rest van je post slaat dus als n tang op n varken.


De vraag was of dr ouders trots op dr mochten wezen.

Zeg gewoon nee omdat je dat vindt
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209456825
1 eur = 24 tl. Dikke vakantie man dit jaar.
pi_209592520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:45 schreef Rupibma het volgende:
1 eur = 24 tl. Dikke vakantie man dit jaar.
26 bijna w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209592525
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209593023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 14:56 schreef Slayage het volgende:

[..]
26 bijna w/
Broooo ga helemaal los in marmaris dit jaar.

Leve Erdo
pi_209984709
_O- _O- _O_

KO-ME-DI

:')

twitter
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')