Welke trui draag Remco dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat de nummer 4 in het jongerenklassement de trui zal dragen moet wel uniek zijn inderdaad.
Ik weet het niet zeker, maar het schijnt dat hij de wereldkampioen is.quote:
Dat weet ik, maar waarom telt die trui voor de jongerentrui opeens wel meer?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar het schijnt dat hij de wereldkampioen is.
Omdat alle kampioenschapstruien meer tellen dan een nevenklassement waar je geen leiding aan geeft. Zie Almeida, zie Carlos.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom telt die trui voor de jongerentrui opeens wel meer?
Ducttape er op en aanduwen dat wijfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:30 schreef WAvanBuren het volgende:
“Het kan een rit worden voor de sprinters, maar ook voor de vluchters”. ~ Jip Nys
Jemig Tjacka. Wanneer heb je voor het laatst überhaupt gesproken met een vrouw?quote:
Twee uur geledenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jemig Tjacka. Wanneer heb je voor het laatst überhaupt gesproken met een vrouw?
Totaal nutteloos team.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
Corratec weer eens lekker met z'n allen buiten de TOP 120...
Hopelijk gaan ze iets doen met de sterkte in de breedte, je hebt er ook weinig aan als er niemand mee kan als de toppers gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Ineos met 5 man in de top 21 van het klassement.
Daar hebben we vorig jaar ook de hele Tour en Vuelta op zitten wachten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze iets doen met de sterkte in de breedte, je hebt er ook weinig aan als er niemand mee kan als de toppers gaan
Een grandioze Ineos coup, aangezien het waardeloze handgeselecteerde Quick-Step er weer eens geen kut van bakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze iets doen met de sterkte in de breedte, je hebt er ook weinig aan als er niemand mee kan als de toppers gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |