abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208764739
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Dit is nu de vijfde(?) keer dat je hier mee komt? Ik heb je twee keer antwoord gegeven. Ik heb geduldig uitgelegd waarom ik de manier waarop deze taalgids is ingestoken, en de verantwoording van LAKS over het waarom van de taalgids en de werkwijze die gevolgd hebben heel transparant en zorgvuldig vind.

Dat je er niet tevreden mee bent dat ik niet precies wil vertellen met welke tips ik het inhoudelijk eens ben en met welke tips ik het inhoudelijk oneens ben is jammer, maar je zult het er toch mee moeten doen. Dit weet je want dat heb ik je al eerder uitgelegd, dus kom me niet nog een keer stalken met je vraag.
Je doet het ook wel een beetje zelf. Je bent nogal erg prominent aanwezig in dit topic (niks mis mee hoor) met steeds dezelfde antwoorden. Als men dan met je in discussie wil gaan over de inhoud zelf (het is immers een forum) laat je telkens afweten en ga je klagen in FB, je komt hier nu een beetje over als een NPC die alleen maar voorgeprogrammeerde antwoorden kan geven.
pi_208764859
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Dit is nu de vijfde(?) keer dat je hier mee komt? Ik heb je twee keer antwoord gegeven. Ik heb geduldig uitgelegd waarom ik de manier waarop deze taalgids is ingestoken, en de verantwoording van LAKS over het waarom van de taalgids en de werkwijze die gevolgd hebben heel transparant en zorgvuldig vind.

Dat je er niet tevreden mee bent dat ik niet precies wil vertellen met welke tips ik het inhoudelijk eens ben en met welke tips ik het inhoudelijk oneens ben is jammer, maar je zult het er toch mee moeten doen. Dit weet je want dat heb ik je al eerder uitgelegd, dus kom me niet nog een keer stalken met je vraag.
Je wil dus niet inhoudelijk er op ingaan. Moet je zelf weten, maar dan moet je niet gaan zeiken dat andere posters dat ook opmerken. :)
  donderdag 13 april 2023 @ 22:25:13 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208765114
Precies wat de bedoeling was. Topic gaat totaal niet meer over de inhoud.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208765697
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Feitelijk is er alleen deze taalgids met tips, adviezen.

Dat er mensen zijn die denken/vrezen dat het hier niet bij blijft, kan. Die angst kan er zijn. En zonder een uitspraak te doen over hoe reeel die angst is, is er nu gewoon nog geen sprake van en is er FEITELIJK nog niets anders dan advies/tips. Dat is feitelijk.
En FEITELIJK zijn er ook al talloze voorbeelden van hoe ''tips en adviezen'' in de realiteit omgetoverd zijn in ''je hebt je maar er aan te houden, anders...''.

En dan volstrekt zich nu het feit van mensen die zich om die feiten nu vol in verzet gaan.
Ook een feit.
  vrijdag 14 april 2023 @ 02:52:30 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208766491
De enige taalgids die we nodig hebben, gezien de abominabele staat der taalbeheersing van het gros der studenten, is een gids die de regels van de Nederlandse taal nog eens een keer goed uitlegt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208766504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 02:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
De enige taalgids die we nodig hebben, gezien de abominabele staat der taalbeheersing van het gros der studenten, is een gids die de regels van de Nederlandse taal nog eens een keer goed uitlegt.
Maar dan inclusief of exclusief newspeak?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 14 april 2023 @ 03:08:02 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208766507
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 april 2023 03:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Maar dan inclusief of exclusief newspeak?
Helemaal geen Engelse termen... leer eerst eens je moedertaal fatsoenlijk te beheersen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208766515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 03:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Helemaal geen Engelse termen... leer eerst eens je moedertaal fatsoenlijk te beheersen.
Oei... dat gaat niet lukken denk ik. Bummer...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:11:49 #134
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208770789
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_208774011
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 22:25 schreef Red_85 het volgende:
Precies wat de bedoeling was. Topic gaat totaal niet meer over de inhoud.
Een bewuste actie van enkele users.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208774907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Je doet het ook wel een beetje zelf. Je bent nogal erg prominent aanwezig in dit topic (niks mis mee hoor) met steeds dezelfde antwoorden. Als men dan met je in discussie wil gaan over de inhoud zelf (het is immers een forum) laat je telkens afweten en ga je klagen in FB, je komt hier nu een beetje over als een NPC die alleen maar voorgeprogrammeerde antwoorden kan geven.
Iets minder op de man spelen is gewenst. Geldt voor allemaal trouwens. Ga gewoon inhoudelijk de discussie aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')