abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 maart 2023 @ 08:52:11 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208201882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:49 schreef NY_Giant het volgende:
De Eurosport-app voor Android TV is ook een drama (Chromecast met Google TV). De beelden zijn totaal niet vloeiend, terwijl het apparaat netjes op 50 Hz staat ingesteld. Het gekke is dat als ik Eurosport vanaf mijn telefoon cast naar diezelfde Chromecast met Google TV het beeld wél prima is. De app voor Android TV is dus gewoon enorm slecht geschreven.

Ze kunnen beter gewoon een clone van de Discovery+ app maken maar dan puur voor de Eurosport-only subscribers. Die app werkt namelijk wel prima (maar geen abonnement meer vanwege alle Discovery+ pulp).
Eurosport op de Chromecast had ik nog niet geprobeerd sinds de switch, dat ga ik vanavond eens bekijken dan :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208201929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Eurosport op de Chromecast had ik nog niet geprobeerd sinds de switch, dat ga ik vanavond eens bekijken dan :o
Ik heb al veel settings geprobeerd, op zowel mijn tv als de Chromecast. Tot nu toe zonder succes!
  Redactie Sport donderdag 2 maart 2023 @ 09:00:50 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208201987
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
Ik had maar eens een mailtje gewijd aan alle kritiekpuntjes van mezelf en de rest van het topic.
[..]
Lekker algemene copy/paste-reactie, die niet echt het idee geeft dat er veel mee gedaan gaat worden.
Klinkt inderdaad alsof ze dat ook gewoon sturen als je zou zeggen Ik vind Eurosport totaal kut
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 april 2023 @ 12:43:35 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208747210
Hier maar denk ik?

https://nieuwdezeweek.nl/(...)ry-plus-nieuwe-naam/

quote:
W​arner Bros. maakt vandaag meer details bekend over de samenvoeging van HBO Max en Discovery+. Dat melden bronnen aan The New York Times. Beide streamingdiensten gaan verder onder de nieuwe naam 'Max'. De samenvoeging is het gevolg van de fusie tussen WarnerMedia en Discovery Inc. van vorig jaar.

W​arner Bros. gaat de nieuwe streamingdienst in mei of juni lanceren voor een prijs van 16 dollar per maand. Daar komt ook een goedkoper alternatief met reclame bij. Beide abonnementen zijn nu ook bij HBO Max beschikbaar. In de Verenigde Staten kost het standaard HBO Max-abonnement ook 16 dollar.

D​e lancering van Max in Europa laat langer op zich wachten. Wij kunnen pas begin 2024 kijken naar de content van Max. Welk tarief er dan aan gaat hangen is niet bekend. Veel mensen maken zich zorgen over de levenslange korting van 50 procent die dan zou kunnen verdwijnen. Het Twitter-account van HBO Max gaf vorig jaar nog aan dat er er geen plannen zijn om iets te veranderen aan de 50%-kortingsactie.
Wel duur weer voor 'alleen' sport (in de meeste gevallen bij ons FOK!kers, denk ik)
  Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 12:50:17 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208747304
Dat is wel een pak duurder voor wat de Pleejur aanbiedt mi. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor fietsen en wat wintersport en dan lang niet altijd, want de TV kijkt buiten de reclames om toch fijner.

Ik zou graag wel de optie hebben voor alleen sport voor, zeg, een tientje, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208747613
Dan ben ik er ook klaar mee, want dat gaat nergens over maandelijks en HBO Max heb ik al via m'n provider.

CGN+ evt. een optie? Al heb je dan weer alleen fietsen. De OLUMPISCHE spelen waren voor mij juist weer de reden om de PLAYER te nemen.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 13:54:30 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208748029
quote:
8s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Hier maar denk ik?

https://nieuwdezeweek.nl/(...)ry-plus-nieuwe-naam/
[..]
Wel duur weer voor 'alleen' sport (in de meeste gevallen bij ons FOK!kers, denk ik)
Lekker vaag allemaal weer. Ik heb nu zowel HBO Max (met die levenslange korting) als Eurosport (niet Discovery+), maar met dit soort megavage berichten is het vooral een kwestie van afwachten hoe ik over pak 'm beet een jaar wat precies kan kijken, nu ben ik nog niks wijzer :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 14:01:04 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208748108
Past wel weer in een moderne trend om alles op één grote hoop te gooien in de hoop dat men sneller bereid is om riante bedragen te betalen. Die Amerikanen hebben decenia opgezadeld gezeten met peperdure tv abonnementen om maar een klein deel te kunnen kijken en streaming gaat nu ook die kant op.

Piraterij wordt weer aantrekkelijk zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 14:03:12 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208748136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Past wel weer in een moderne trend om alles op één grote hoop te gooien in de hoop dat men sneller bereid is om riante bedragen te betalen. Die Amerikanen hebben decenia opgezadeld gezeten met peperdure tv abonnementen om maar een klein deel te kunnen kijken en streaming gaat nu ook die kant op.

Piraterij wordt weer aantrekkelijk zo.
Als het huidige aanbod van HBO Max en Eurosport/Discovery gecombineerd wordt: helemaal prima.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 14:10:03 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208748203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als het huidige aanbod van HBO Max en Eurosport/Discovery gecombineerd wordt: helemaal prima.
In dat geval zal jij helemaal tevreden zijn als ik het goed begrepen heb :P

Maar iedereen die maar één van de twee heeft zal er wat minder goed van af komen. Zo'n bedrijf gaat natuurlijk niet de content van twee diensten samenvoegen en de prijzen verder hetzelfde houden. Van HBO Max pak ik bijvoorbeeld soms een maandje mee als er eens iets nieuws is, maar D+ heeft mij niets meer te bieden qua content, alleen de OS.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 14:11:03 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208748213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In dat geval zal jij helemaal tevreden zijn als ik het goed begrepen heb :P

Maar iedereen die maar één van de twee heeft zal er wat minder goed van af komen. Zo'n bedrijf gaat natuurlijk niet de content van twee diensten samenvoegen en de prijzen verder hetzelfde houden. Van HBO Max pak ik bijvoorbeeld soms een maandje mee als er eens iets nieuws is, maar D+ heeft mij niets meer te bieden qua content, alleen de OS.
Nee, als al dat sportgebeuren (of juist al die series en films) je niks interesseert is het sowieso wel kut ja :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 12 april 2023 @ 15:36:02 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_208749110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker vaag allemaal weer. Ik heb nu zowel HBO Max (met die levenslange korting) als Eurosport (niet Discovery+), maar met dit soort megavage berichten is het vooral een kwestie van afwachten hoe ik over pak 'm beet een jaar wat precies kan kijken, nu ben ik nog niks wijzer :D
Inderdaad, heb ook die korting op HBO. Die zullen ze vast nu door de neus gaan boren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_208749733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel een pak duurder voor wat de Pleejur aanbiedt mi. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor fietsen en wat wintersport en dan lang niet altijd, want de TV kijkt buiten de reclames om toch fijner.

Ik zou graag wel de optie hebben voor alleen sport voor, zeg, een tientje, ja.
Die is er toch met Eurosport.com, voor 40 euro per jaar?

Ik kan niet uit dit bericht opmaken dat dit invloed heeft daarop, alleen op Discovery+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 maart 2024 @ 07:56:38 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212910634
Jaartje later, maar het zit er nu dan echt aan te komen

https://tweakers.net/nieu(...)derland-in-juni.html

quote:
We introduceren ook 3 nieuwe basisabonnementen:

Basic met reclame:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs

Standaard:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs
Tot 30 offline downloads

Premium:
Stream op 4 apparaten tegelijk
Stream in 4K UHD en Dolby Atmos (indien beschikbaar)
Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs
Tot 100 offline downloads (beperkingen van toepassing)
Maar op de pagina van D+ staat dit:
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479
quote:
Dit is wat er gaat gebeuren:

- Nieuwe discovery+ abonnementen zijn niet langer af te nemen.
- Er verandert niets aan je discovery+ abonnement.

Als je een discovery+ abonnee bent, behoud je jouw abonnement zolang je de gebruiksvoorwaarden volgt. Let op: Na de lancering van het vernieuwde HBO Max kun je, als je jouw discovery+ abonnement opzegt, niet opnieuw abonneren.

Wat als ik geabonneerd ben op zowel HBO Max als discovery+?

Wanneer het vernieuwde HBO Max wordt gelanceerd, kunnen HBO Max-abonnees zowel HBO Max als geselecteerde Discovery-content streamen op HBO Max. discovery+ blijft een zelfstandige service voor bestaande discovery+ abonnees.
Dus als je nu een D+-abo hebt verandert er in principe niks.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2024 @ 08:22:25 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212910842
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Jaartje later, maar het zit er nu dan echt aan te komen

https://tweakers.net/nieu(...)derland-in-juni.html
[..]
Maar op de pagina van D+ staat dit:
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479
[..]
Dus als je nu een D+-abo hebt verandert er in principe niks.

Gezeik
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 24 maart 2024 @ 15:00:57 #41
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212942510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker vaag allemaal weer. Ik heb nu zowel HBO Max (met die levenslange korting) als Eurosport (niet Discovery+), maar met dit soort megavage berichten is het vooral een kwestie van afwachten hoe ik over pak 'm beet een jaar wat precies kan kijken, nu ben ik nog niks wijzer :D
Vind ik ook. Ik heb ook HBO Max met de levenslange korting, maar ook D+ :D maar ik kan ze dus prima naast elkaar gebruiken?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 24 maart 2024 @ 15:15:48 #42
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212942713
Dit doet mij terugdenken aan de periode voorafgaand aan de Spelen van Tokio. Dat jaar werd de Eurosport player de Discover+ app. Toen hadden ze pas een week van tevoren dat pas echt afgerond en was de communicatie ook al zo slecht :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2024 @ 15:17:48 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212942741
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Vind ik ook. Ik heb ook HBO Max met de levenslange korting, maar ook D+ :D maar ik kan ze dus prima naast elkaar gebruiken?
Bijna een jaar verder en ik kijk nog exact hetzelfde als bij mijn vorige post: HBO-series enzo via HBO, en sport via het vorig jaar (?) vernieuwde Eurosport (alleen heet het niet meer de PLAYER, ach). Werkt allemaal prima, het enige nadeel tov de oude PLAYER is dat daar je voortgang bewaard bleef, dus je kon gelijk verder als je op een ander apparaat verder wilde kijken. Verder moet ik nog maar zien of het over een jaar daadwerkelijk allemaal anders is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212945931
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:15 schreef Redefine het volgende:
Dit doet mij terugdenken aan de periode voorafgaand aan de Spelen van Tokio. Dat jaar werd de Eurosport player de Discover+ app. Toen hadden ze pas een week van tevoren dat pas echt afgerond en was de communicatie ook al zo slecht :')
Maar de ES player is uiteindelijk toch niet vervangen door D+ player maar bestaan naast elkaar?
  zondag 24 maart 2024 @ 19:08:22 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212945946
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar de ES player is uiteindelijk toch niet vervangen door D+ player maar bestaan naast elkaar?
De player zelf wel. Maar voor gebruikers die toen een abonnement afsloten had je alleen die van Discover.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2024 @ 19:13:01 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212945990
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar de ES player is uiteindelijk toch niet vervangen door D+ player maar bestaan naast elkaar?
Ja, alleen heet het nu geen Player meer, maar gewoon Eurosport.com/.nl :P

Wel overzichtelijk, gewoon links als deze:
https://www.eurosport.nl/watch/wielrennen/
https://www.eurosport.nl/watch/alpine-skien
https://www.eurosport.nl/watch/langlaufen/

Wat voor veel minder zoekwerk zorgt, dus top.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')