want?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Naichaca heeft een meltdown over Jumbo.
die heeft heus wel een coronatest gedaan hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:59 schreef kibo het volgende:
[..]
Pogacar heeft ook hele nacht liggen ketsen met zn chick.
Hij is geselecteerd volgens hetzelfde principe als de onbekende Vlamingen bij Vive le Velo, hij kon de routekaart heel mooi tekenen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:00 schreef wimderon het volgende:
Karrel is toch gewoon iemand die een levenslange make-a-wish actie gewonnen heeft? Toch?
Honkbal.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Deze snap ik niet @:koffieplanter
Mja, ik vind het echt absurd om te beweren dat Jumbo de ritoverwinning maar moet laten lopen zodat Pogacar niet mogelijkerwijs een paar boniseconden haalt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij denkt dat door die 4 seconde opeens het algemeen klassement is vergooid.
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, ik vind het echt absurd om te beweren dat Jumbo de ritoverwinning maar moet laten lopen zodat Pogacar niet mogelijkerwijs een paar boniseconden haalt.
Peloton zal de komende dagen wel stevig uitgedund worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:11 schreef franklop het volgende:
Mollema keelpijn en ziekjes.
Zal wel CORRED zijn
En zonder mondkapje knuffelen met vrouw en kinderenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:11 schreef franklop het volgende:
Mollema keelpijn en ziekjes.
Zal wel CORRED zijn
En geen testje doenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En zonder mondkapje knuffelen met vrouw en kinderen
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat er een walgelijker trio?
Ja, maar denk niet dat ze bij Trek blij zijn als hij daar positief test, terwijl hij de symptomen dan al hadquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Op de volgende rustdag moeten alle renners toch verplichte test doen van de organisatie=
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat er een walgelijker trio?
Bjarne Riis en Pep Guardiola vinden het niet leuk wat jij nu insinueert.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |