abonnement Unibet Coolblue
pi_205272350
Laatste tientallen kilometers terug gekeken vanavond en het was weer mooi. Wout van Aert met een mooie vlucht. Of dat wel of niet slim is laat ik verder in het midden en Pogacar was weer buitenaards _O_

Het is misschien niet goed voor de spanning, maar het is wel echt fantastisch om zo'n fenomeen aan het werk te zien. Datzelfde gevoel als wat ik krijg wanneer MVDP die veldritwedstrijden met overmacht wint.
pi_205273019
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]

Schachtman is WOEDEND.
Ik moet wel zeggen dat ik dit gevoel ook een beetje kreeg in die kasseienetappe. Dat Pogacars strategie van in zijn eentje vooraan zitten eigenlijk veiliger en slimmer was en te proberen zoals Jumbo met de hele ploeg goed geplaatst te zitten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205274066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 06:43 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit gevoel ook een beetje kreeg in die kasseienetappe. Dat Pogacars strategie van in zijn eentje vooraan zitten eigenlijk veiliger en slimmer was en te proberen zoals Jumbo met de hele ploeg goed geplaatst te zitten.
Dat konden ze bij Jumbo juist niet omdat de ene kopman al teruggeslagen was. Roglic had nog maar 1 ploeggenoot over bij z’n valpartij.

En Pogacar had vast ook liever een ploeggenoot gehad, die koos hier niet bewust voor. Dat het in de praktijk werkte, ligt vooral aan zijn kwaliteiten op de fiets.

Over de val van gisteren zal Schach vast gelijk hebben

[ Bericht 3% gewijzigd door Marcoss op 08-07-2022 10:22:11 ]
pi_205275488
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat konden ze bij Jumbo juist niet omdat de ene kopman al teruggeslagen was. Roglic had nog maar 1 ploeggenoot over bij z’n valpartij.

En Pogacar had vast ook liever een ploeggenoot gehad, die koos hier niet bewust voor. Dat het in de praktijk werkte, ligt vooral aan zijn kwaliteiten op de fiets.

Over de val van gisteren zal Schach vast gelijk hebben
Ik bedoel eigenlijk meer vanaf het begin van de etappe. Vorig jaar zat Jumbo ook met het hele team rechts in het peloton toen die vrouw hen ten val bracht met haar bordje. Soms heb ik het idee dat ze gewoon teveel vechten om de beste plek in het peloton en met teveel man vooraan willen zitten
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205277304
Ja, het was mooi, maar even mooi als nutteloos. Als van Aert gewoon in het peloton was blijven zitten, had hij de etappe waarschijnlijk wel gewonnen, in elk geval podium. Dan doet hij betere zaken voor groen.

En de ploeg rust gunnen? Dat de ploeg van de gele trui moet controleren is niet meer dan een ongeschreven regel. Desnoods laat je een groep een half uur wegrijden, wat boeit het? Als dat echt zorgwekkend wordt, dan zullen UAE (en de broodboys van EF) en Bora ook wel wat moeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')