Nou ja als ie er blij van werdquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:00 schreef Szura het volgende:
En buiten schooltijd zag je hem nooit, behalve op de kermis. Dan zat hij urenlang achter elkaar in de Break Dance, rit na rit na rit, in z’n eentje.
En dan half struikelend ten val komen op de trapquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij ons op school zat ooit een bunkerharde autist, die geen vrienden had en de pauzes maar doodde door heel hard rondjes over het schoolplein te lopen. En dan ging hij tegen het eind van de pauze bij de trap staan, om bij de eerste de beste klank van de zoemer naar boven te stuiven om als eerste bij de deur van de klas te staan. Zo stel ik me een jonge Wielco voor.
En wat is z'n username hier?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij ons op school zat ooit een bunkerharde autist, die geen vrienden had en de pauzes maar doodde door heel hard rondjes over het schoolplein te lopen. En dan ging hij tegen het eind van de pauze bij de trap staan, om bij de eerste de beste klank van de zoemer naar boven te stuiven om als eerste bij de deur van de klas te staan. Zo stel ik me een jonge Wielco voor.
En jij pakte hem zijn klassenboek zeker af?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat Maikel?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:00 schreef Szura het volgende:
En buiten schooltijd zag je hem nooit, behalve op de kermis. Dan zat hij urenlang achter elkaar in de Break Dance, rit na rit na rit, in z’n eentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |