abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:10:22 #26
14505 OProg
A Life in Music
pi_204706945
quote:
Nibali is overigens niet de enige ancien die na dit seizoen stopt met profwielrennen. Zo zullen ook Alejandro Valverde en Philippe Gilbert volgend jaar niet meer te zien zijn in het wielerpeloton.
Wanneer zal Valverde laten weten hier toch aan te twijfelen?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_204706960
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:24:02 #28
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204707081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:13 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Matige timing, oke, maar ze reden toch helemaal niet door het eerste deel van de klim?
pi_204708007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Matige timing, oke, maar ze reden toch helemaal niet door het eerste deel van de klim?
Nee maar tijd goed maken is weer een ander verhaal
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:46:29 #30
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204708015
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nee maar tijd goed maken is weer een ander verhaal
Ja is waar ja. Misschien in het begin ook nog wat overhaast door de adrenaline.
pi_204708130
twitter
pi_204708232
Ja mooi gesprint hoor, hulde voor

Olav Kooij _O_ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 19:10:09 #33
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204708681
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:07 schreef TLC het volgende:
Ja mooi gesprint hoor, hulde voor

Olav Kooij _O_ w/
Bedankt voor de spoiler.
pi_204708930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:51 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
Vloeken in de kerk.

Hij was met Contador degene die de koers nog enigszins kleurde in de gitzwarte Sky-jaren van Froome en Wiggins.

Twee sieraden voor de sport die dit jaar afscheid nemen. Ik brand twee kaarsen na Lombardije (waar ze beiden hopelijk de fiets aan de wilgen mogen hangen).
Ik blijf het echt een gemene haai vinden die man en ook met Valverde heb ik niets, zeker niet na dat hele Piti-gedoe, maar ik respecteer hem wel meer nu hij nog zo goed mee kan op deze leeftijd.

Froome vind ik nou echt een fantastisch sportman. Altijd galant en vriendelijk. Echt een waar kampioen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:56:27 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204709008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Froome vind ik nou echt een fantastisch sportman. Altijd galant en vriendelijk. Echt een waar kampioen.
Nee, dit kan niet.
pi_204709023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik blijf het echt een gemene haai vinden die man en ook met Valverde heb ik niets, zeker niet na dat hele Piti-gedoe, maar ik respecteer hem wel meer nu hij nog zo goed mee kan op deze leeftijd.

Ik doelde eigenlijk op Gilbert.

Maar dat is waarschijnlijk ook een afknapper om de goudgele coupe van vroeger..??
pi_204709045
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:57 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op Gilbert.

Maar dat is waarschijnlijk ook een afknapper om de goudgele coupe van vroeger..??
Ik weet niks van een goudgele coupe maar met Gilbert heb ik ook niet per se iets. Gilbert heeft maar een paar jaar gehad dat hij echt redelijk goed was, maar een echte topper was hij nooit in mijn ogen. Ook geen aantrekkelijke renner om naar te kijken. Doet geen bizarre dingen zoals Van Aert of Van der Poel.
pi_204709187
Gilbert geen echte topper.. rare teksten lees je hier toch weer
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 20:06:54 #40
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204709266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef Marcoss het volgende:
Gilbert geen echte topper.. rare teksten lees je hier toch weer
Ik krijg wel steeds meer het idee dat minstens één van de D's van John voor dronken staat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_204709295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik weet niks van een goudgele coupe maar met Gilbert heb ik ook niet per se iets. Gilbert heeft maar een paar jaar gehad dat hij echt redelijk goed was, maar een echte topper was hij nooit in mijn ogen. Ook geen aantrekkelijke renner om naar te kijken. Doet geen bizarre dingen zoals Van Aert of Van der Poel.

Gilbert bij FDJ in de Omloop nog maar een keertje terug kijken.... En alles wat er daarna kwam.
pi_204709530
Ah ja, die coupe. Ik had dat verdrongen geloof ik. Nou, ik moet wel bekennen dat veel van Gilberts overwinningen in de jaren waren dat ik alleen naar de grote rondes keek en niet naar de klassiekers. Maar dat kwam ook wel door renners als Gilbert. Ik vond die hele generatie niet bijzonder boeiend denk ik. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik vaak wel een pokkehekel heb aan Fransen en alles wat daarbij in de buurt komt, dus ook Walen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb genoten van een Franse of Waalse wielrenner. Italianen en Spanjaarden vind ik ook niets, zeker van 10 jaar geleden omdat die allemaal aan de dope hebben gezeten (Nibali, Valverde, etc.) Bovendien vind ik ze te dramatisch en overdreven. De enige Spanjaard die ik kon waarderen was Indurain en de enige Italiaan Pantani. Daar houd ik het ook bij. Natuurlijk zaten die ook aan de dope, maar dat kon in die tijd ook niet anders, terwijl Nibali gewoon een notoire valsspeler is (we kennen nog wel dat incident waar hij zich aan de auto vasthield)

Ik denk dat ik daarom nu meer met deze generatie renners heb, omdat er veel goede renners uit Midden- en Noord-Europa bij zitten (MvdP, Van Aert, Cort, Kragh Andersen, Roglic, Pogacar)
pi_204709653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ah ja, die coupe. Ik had dat verdrongen geloof ik. Nou, ik moet wel bekennen dat veel van Gilberts overwinningen in de jaren waren dat ik alleen naar de grote rondes keek en niet naar de klassiekers. Maar dat kwam ook wel door renners als Gilbert. Ik vond die hele generatie niet bijzonder boeiend denk ik. Nou moet ik ook wel toegeven dat ik vaak wel een pokkehekel heb aan Fransen en alles wat daarbij in de buurt komt, dus ook Walen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb genoten van een Franse of Waalse wielrenner. Italianen en Spanjaarden vind ik ook niets, zeker van 10 jaar geleden omdat die allemaal aan de dope hebben gezeten (Nibali, Valverde, etc.) Bovendien vind ik ze te dramatisch en overdreven. De enige Spanjaard die ik kon waarderen was Indurain en de enige Italiaan Pantani. Daar houd ik het ook bij. Natuurlijk zaten die ook aan de dope, maar dat kon in die tijd ook niet anders, terwijl Nibali gewoon een notoire valsspeler is (we kennen nog wel dat incident waar hij zich aan de auto vasthield)

Ik denk dat ik daarom nu meer met deze generatie renners heb, omdat er veel goede renners uit Midden- en Noord-Europa bij zitten (MvdP, Van Aert, Cort, Kragh Andersen, Roglic, Pogacar)
Ah ja, stom natuurlijk. Boreale Godenzonen die alles gewoon op de juiste genen, water en brood doen.
  woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:44 #44
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204709681
Wat heb ik zojuist gelezen?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_204710668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:51 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
Vloeken in de kerk.

Hij was met Contador degene die de koers nog enigszins kleurde in de gitzwarte Sky-jaren van Froome en Wiggins.

Twee sieraden voor de sport die dit jaar afscheid nemen. Ik brand twee kaarsen na Lombardije (waar ze beiden hopelijk de fiets aan de wilgen mogen hangen).
Zo is dat. Contador is de onbetwiste eindbaas onder de ronderenners, maar ook voor Nibali zette ik de tv aan hoor. Heb hem nog zien winnen op de Tre Cime in de sneeuw, voor Fabio Duarte of all places.
pi_204710709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik krijg wel steeds meer het idee dat minstens één van de D's van John voor dronken staat.
En ook één voor dagjesmens zeker?
pi_204711065
twitter

Wanneer zien we Nando huilend in een vroege vlucht, om daarna terug te keren naar de Specialized van Pat?
  woensdag 11 mei 2022 @ 21:23:44 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204711129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:06 schreef eentwee het volgende:

[..]
En ook één voor dagjesmens zeker?
En 1 voor dementerend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: