abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219225851
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Onder je make up of sowieso?

Ik heb m nu bij The Ordinary gekocht, maar ook bij Yesstyle in een vorm die sowieso niet rult. Alleen is de bezorgtijd daarvan altijd langggg dus wil alvast de werkende stof proberen in de tussentijd
#ongeduldig
Gewoon altijd, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar helaas.
Het leek me een ideaal spulletje voor mijn onrustige vlekkerige rosaceahuid. Make-up/foundation gebruik ik heel zelden en dan eigenlijk alleen maar Rosalique.
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 22:11:21 #177
5428 crew  miss_sly
pi_219225946
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Gewoon altijd, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar helaas.
Het leek me een ideaal spulletje voor mijn onrustige vlekkerige rosaceahuid. Make-up/foundation gebruik ik heel zelden en dan eigenlijk alleen maar Rosalique.
Die Rosalique heb ik sinds kort ook. Wat een fijn product vind ik dat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 november 2025 @ 10:08:34 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219228504
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die Rosalique heb ik sinds kort ook. Wat een fijn product vind ik dat!
Camoufleert dat vooral of lost het ook de oorzaak op (of vermindering)?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 10:30:04 #179
5428 crew  miss_sly
pi_219228619
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Camoufleert dat vooral of lost het ook de oorzaak op (of vermindering)?
Oorzaak oplossen kan echt alleen met medicinale cremes of gels, zoals metrodinazol. en Dat heb ik voor als ik echt een opvlamming heb, en echt dikkere rode plekken krijg door de ontstekingen. Mijn huid is gelukkig al een hele tijd rustig, maar ik gebruik dan dus ook alleen een dagcreme van Kiehl's. En sinds kort dus ook deze Rosalique. Die smeer ik over de Kiehl's. Hij is wel verzorgend en er zitten kalmerende bestanddelen in.

Het maakt mijn huid mooi egaal zonder dat het eruit ziet alsof ik make-up op heb. Ik ben sinds die opvlamming van vorig jaar echt heel terughoudend met wat ik erop smeer, want dat was echt heel verschrikkelijk om te zien en dat wil ik echt voorkomen.

Het zou op termijn ook de roodheid moeten verminderen, maar ik gebruik het nog maar kort dus dat weet ik niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 09-11-2025 10:43:49 ]
  zondag 9 november 2025 @ 10:53:13 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219228760
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 10:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Oorzaak oplossen kan echt alleen met medicinale cremes of gels, zoals metrodinazol. en Dat heb ik voor als ik echt een opvlamming heb, en echt dikkere rode plekken krijg door de ontstekingen. Mijn huid is gelukkig al een hele tijd rustig, maar ik gebruik dan dus ook alleen een dagcreme van Kiehl's. En sinds kort dus ook deze Rosalique. Die smeer ik over de Kiehl's. Hij is wel verzorgend en er zitten kalmerende bestanddelen in.

Het maakt mijn huid mooi egaal zonder dat het eruit ziet alsof ik make-up op heb. Ik ben sinds die opvlamming van vorig jaar echt heel terughoudend met wat ik erop smeer, want dat was echt heel verschrikkelijk om te zien en dat wil ik echt voorkomen.

Het zou op termijn ook de roodheid moeten verminderen, maar ik gebruik het nog maar kort dus dat weet ik niet.
Ik snap m
Hoop dat het ook op termijn de roodheid vermindert voor je, dat zou helemaal fantastisch zijn ja

In actieve fases (lees: bulten, ontstekingen, rood, open en pussig :'( ) verdroeg mijn huid eigenlijk alleen B oil of neutrale olie van The Ordinary, met als actieve aanpak erbij verdunde Tea Tree Oil. Kijk er niet graag op terug, wat een slagveld was dat zeg

Heb nu alleen nog flink wat roodheid als restklachten en textuur die stuk hobbeliger is dan voorheen, maar anderen nauwelijks opvalt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:03:43 #181
5428 crew  miss_sly
pi_219228821
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap m
Hoop dat het ook op termijn de roodheid vermindert voor je, dat zou helemaal fantastisch zijn ja

In actieve fases (lees: bulten, ontstekingen, rood, open en pussig :'( ) verdroeg mijn huid eigenlijk alleen B oil of neutrale olie van The Ordinary, met als actieve aanpak erbij verdunde Tea Tree Oil. Kijk er niet graag op terug, wat een slagveld was dat zeg

Heb nu alleen nog flink wat roodheid als restklachten en textuur die stuk hobbeliger is dan voorheen, maar anderen nauwelijks opvalt.
Ik heb na die heel actieve periode wel regelmatig nog kleine opvlammingen gehad en dan gebruikte ik metrodinazol. Ik kan daar ook altijd weer een herhaalrecept van opvragen. En dan smeer ik verder helemaal niks.
Nu is mijn huid ook vrij rustig. Ik zie zelf wel dat het nog hobbeliger is dan voorheen, maar ik mag niet klagen. En met die Rosalique vind ik het er echt heel mooi uitzien.

Foundation gebruik ik helemaal niet meer, eigenlijk. Heb het idee dat mijn huid dat niet goed verdraagt. En ik probeer vooral minerale make-up te gebruiken. Ik ben nog wel erg zoekende naar producten. En na mijn ooglidcorrectie ook nog naar hoe mijn ogen het beste op te maken als ik iets meer wil dan basic mascara.
pi_219229469
Hier 2,5 week geleden een ooglidcorrectie gehad, de laatste korstjes zijn bijna eraf en dan kan ik eindelijk daar weer voorzichtig iets smeren. Ik ga beginnen met een paar maanden cicaplast gel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')