Ooooh dank je voor je antwoordquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gebruik Koreaanse producten, ik doe niet de hele routine. Ik doe in de ochtend water, toner, serum en moisturizer. In de avond cleanser, toner serum en afhankelijk van de avond tazarotene of moisturizer.
Dank voor deze tip!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelzalf fna (zonder rozenolie) helpt ook tegen die achterlijk droge jeukende huid. Met rozenolie is voor jou nu misschien te heftig, maar is op zich fijner
Oh en 1 keer in de week zo'n sheetmask. Ik had bij mijn bestelling eentje gratis gekregen met aardappel ofzo? Ik benieuwd hoe dat voeltquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dank je voor je antwoord
Vond tien stappen al veel
(maar goed, ik kom niet verder dan een doekje over mijn snoet)
Hahahah die dingen maken ze met de gekste dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh en 1 keer in de week zo'n sheetmask. Ik had bij mijn bestelling eentje gratis gekregen met aardappel ofzo? Ik benieuwd hoe dat voelt
Ja kan kijken naar een crème die goed is voor de huid barrière, misschien helpt dat met de irritatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah die dingen maken ze met de gekste dingen
Ben benieuwd hoe de aardappel bevalt!
Probeer hier ook elke zondag een masker (meestal klei) op te doen. Zeker mijn wangen (pluk ik teveel aan) en voorhoofd (vet) worden daar lekker zacht van (wel Actionmaskertjes, maar ze werken goed)
Alleen dat pulken moet ik echt af zien te leren. Deels omdat er velletjes ontstaan door irritatie (kwijl erg veel door meds, ook in mijn slaap, dus nat kussen/matras, dus geïrriteerde huid). Alleen afblijven CotS, afblijven!
Heb je die tube in de winkel gekocht of moeten bestellen? Ik heb altijd maar eczeemachtige huid langs mijn haarlijn,quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank voor deze tip!
Ik heb een tube gekocht, en dat helpt echt goed. Ik ben mooi van de jeuk af.
Is er niet iets om te zorgen dat je geen irritatie kan oplopen door de kwijl ‘s nachts? Dat er te voorkomen valt dat het dus steeds in die mate tegen je wang wrijft?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah die dingen maken ze met de gekste dingen
Ben benieuwd hoe de aardappel bevalt!
Probeer hier ook elke zondag een masker (meestal klei) op te doen. Zeker mijn wangen (pluk ik teveel aan) en voorhoofd (vet) worden daar lekker zacht van (wel Actionmaskertjes, maar ze werken goed)
Alleen dat pulken moet ik echt af zien te leren. Deels omdat er velletjes ontstaan door irritatie (kwijl erg veel door meds, ook in mijn slaap, dus nat kussen/matras, dus geïrriteerde huid). Alleen afblijven CotS, afblijven!
Ik heb al medicatie tegen het kwijlen. Dat maakt het al minder heftig. En ik verschoon vaak mijn kussenslopen en zo. Meer kan ik denk ik niet doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is er niet iets om te zorgen dat je geen irritatie kan oplopen door de kwijl ‘s nachts? Dat er te voorkomen valt dat het dus steeds in die mate tegen je wang wrijft?
Gewoon bij de apotheek gekocht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je die tube in de winkel gekocht of moeten bestellen? Ik heb altijd maar eczeemachtige huid langs mijn haarlijn,.
Ik had een hele snelle Google gedaan, uit pure interesse.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb al medicatie tegen het kwijlen. Dat maakt het al minder heftig. En ik verschoon vaak mijn kussenslopen en zo. Meer kan ik denk ik niet doen.
En natuurlijk het gladde zijden of satijnen kussensloop.quote:Here are the most recommended solutions and tips from Reddit users to manage this:
1. Create a Protective Barrier (Before Bed)
Aquaphor Healing Ointment: The most frequently recommended product to "seal" the skin against saliva.
Vaseline (Petroleum Jelly): A solid, cost-effective barrier.
Lanolin Nipple Cream: Many users reported better results with lanolin than Aquaphor for persistent redness.
Diaper Rash Creams: Products containing zinc (like Sudocrem or Desitin) can soothe severe irritation.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had een hele snelle Google gedaan, uit pure interesse.
[..]
En natuurlijk het gladde zijden of satijnen kussensloop.
Ik denk dat die luieruitslagcreme is om de schade van irritatie die er al is, te verminderen (zoals ik het lees). En dan de vaseline valt sowieso af voor je, geef je aan. Die mag aan de kant,quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel!
Denk dat die laatste het fijnste is voor mijn huid en het meest betaalbare (vaseline gaf eerder juist meer pukkels) Weer eens experimenteren ermee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |