Gewoon altijd, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar helaas.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Onder je make up of sowieso?
Ik heb m nu bij The Ordinary gekocht, maar ook bij Yesstyle in een vorm die sowieso niet rult. Alleen is de bezorgtijd daarvan altijd langggg dus wil alvast de werkende stof proberen in de tussentijd
#ongeduldig
Die Rosalique heb ik sinds kort ook. Wat een fijn product vind ik dat!quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon altijd, ik heb alle trucjes geprobeerd, maar helaas.
Het leek me een ideaal spulletje voor mijn onrustige vlekkerige rosaceahuid. Make-up/foundation gebruik ik heel zelden en dan eigenlijk alleen maar Rosalique.
Camoufleert dat vooral of lost het ook de oorzaak op (of vermindering)?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die Rosalique heb ik sinds kort ook. Wat een fijn product vind ik dat!
Oorzaak oplossen kan echt alleen met medicinale cremes of gels, zoals metrodinazol. en Dat heb ik voor als ik echt een opvlamming heb, en echt dikkere rode plekken krijg door de ontstekingen. Mijn huid is gelukkig al een hele tijd rustig, maar ik gebruik dan dus ook alleen een dagcreme van Kiehl's. En sinds kort dus ook deze Rosalique. Die smeer ik over de Kiehl's. Hij is wel verzorgend en er zitten kalmerende bestanddelen in.quote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Camoufleert dat vooral of lost het ook de oorzaak op (of vermindering)?
Ik snap mquote:Op zondag 9 november 2025 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oorzaak oplossen kan echt alleen met medicinale cremes of gels, zoals metrodinazol. en Dat heb ik voor als ik echt een opvlamming heb, en echt dikkere rode plekken krijg door de ontstekingen. Mijn huid is gelukkig al een hele tijd rustig, maar ik gebruik dan dus ook alleen een dagcreme van Kiehl's. En sinds kort dus ook deze Rosalique. Die smeer ik over de Kiehl's. Hij is wel verzorgend en er zitten kalmerende bestanddelen in.
Het maakt mijn huid mooi egaal zonder dat het eruit ziet alsof ik make-up op heb. Ik ben sinds die opvlamming van vorig jaar echt heel terughoudend met wat ik erop smeer, want dat was echt heel verschrikkelijk om te zien en dat wil ik echt voorkomen.
Het zou op termijn ook de roodheid moeten verminderen, maar ik gebruik het nog maar kort dus dat weet ik niet.
Ik heb na die heel actieve periode wel regelmatig nog kleine opvlammingen gehad en dan gebruikte ik metrodinazol. Ik kan daar ook altijd weer een herhaalrecept van opvragen. En dan smeer ik verder helemaal niks.quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap m
Hoop dat het ook op termijn de roodheid vermindert voor je, dat zou helemaal fantastisch zijn ja
In actieve fases (lees: bulten, ontstekingen, rood, open en pussig) verdroeg mijn huid eigenlijk alleen B oil of neutrale olie van The Ordinary, met als actieve aanpak erbij verdunde Tea Tree Oil. Kijk er niet graag op terug, wat een slagveld was dat zeg
Heb nu alleen nog flink wat roodheid als restklachten en textuur die stuk hobbeliger is dan voorheen, maar anderen nauwelijks opvalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |