Dat bedoel ik. Hoeveel tijd en moeite en hoe armoedig je ook leeft, er is niet echt heel veel winst te behalen. Daarom dus beter de focus op meer verdienen en het vermogen te beleggen dan op "besparen".quote:Op woensdag 13 april 2022 17:03 schreef fubaaar22 het volgende:
100% besparen op je salaris? Hoe dan? Van je salaris/inkomsten blijft na al je vaste lasten gewoon een deeltje over.
Nu zit ik op de 3k netto pm uit vastgoed. Wij hebben nog 2 projectjes die we komende 5 jaar gaan realiseren. Dan word het 5k minimaal. Dan vind ik het ook wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hoeveel tijd en moeite en hoe armoedig je ook leeft, er is niet echt heel veel winst te behalen. Daarom dus beter de focus op meer verdienen en het vermogen te beleggen dan op "besparen".
Vastgoed heeft voorlopig inderdaad zijn beste tijd gehad, daarom is spreiden ook weer belangrijk met het beleggen. Maar heb je goed vastgoed, dan over de long run zit je nog wel aardig goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |