Yvette wil zelf mensen coachen maar kan niet tegen het leven van een ZZPer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef Rene het volgende:
Zou graag met Yvette willen sparren over dit soort dingen. Maar ze woont geloof ik niet in mijn gemeente.
Wanneer ik met dergelijke mensen in gesprek kom, dan gaan we het even lekker een potje uitdiepen wat ze wil en kan en wat daarvoor nodig is. Ze is zelf aan zet/het roer en daarbij haal ik dan ook mijn trucendoos leeg. Maar wanneer er aantoonbare redenen zijn waarom iets niet lukt dan zal Yvette in dit geval zelf aan de bel hangen. En dan gaan we kijken wat wel lukt en waarom hetgeen wat nodig is niet lukt.
Maar het is uiteraard altijd makkelijk om een ander de schuld te geven. Doen we het allemaal wel lekker op natuurlijk. Want spiegeltje spiegeltje aan de wand, er is toch niks met mijzelf aan de hand?
Tja. Dan is het marktonderzoek niet goed gedaan en daarnaast is ze simpelweg niet stabiel genoeg. Ik zou haar dan adviseren in loondienst te gaan en daar haar peilen op te richten. Niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Yvette wil zelf mensen coachen maar kan niet tegen het leven van een ZZPer.
Ja maar loondienst draait niet om Yvette. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:19 schreef Rene het volgende:
[..]
Tja. Dan is het marktonderzoek niet goed gedaan en daarnaast is ze simpelweg niet stabiel genoeg. Ik zou haar dan adviseren in loondienst te gaan en daar haar peilen op te richten. Niks meer niks minder.
Het probleem is natuurlijk dat je daar geen volwaardig inkomen uit haalt. Dan ben je dus wel een aantal uren per dag bezig maar onder de steep verdien je dus helemaal niets terwijl je wel een knappe fiets moet hebben en onderhouden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:46 schreef monkyyy het volgende:
Als je gezond bent kun je altijd werken. Ga maar kranten bezorgen ofzo.
Ach.. en stiekem wordt ook vaak iets online geknald wat uiteindelijk een bepaalde kleur heeft. Het kan niet zo zijn dat iemand enorm wil en de gemeente dan denkt 'ha... nee, doen we niet want motivatie doen we niks mee'.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja maar loondienst draait niet om Yvette. Snap dat dan.
ze kan zo post rondbrengen voor 1k per maand,ja geen wereldbedrag,maar je ontvangt wel meer sympathie dan nu.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:56 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk!
ik heb daar groot respect voor, ik heb geen respect voor vrouwen die claimen dat ze niet kunnen werken en voor het gemak voor 13 jaar de bijstand in gaan en beweren dat er geen werk is te vinden.
Ze werkte in de zorg, daar is overal werk!
Jawel, want ze voert dat kind op als één van de redenen waarom het niet wil vlotten met haar carrière. Net zoals ze de kredietcrisis opvoerde, en de coronacrisis ook. Ze was natuurlijk nét weer vol goede moed op zoek, en toen kwam *insert excuus nummer zoveel* om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef ZarB het volgende:
Als je een foto met je kind bij een artikel doet waarin een kind eigenlijk totaal irrelevant is (had ook een hond/kat/kip kunnen zijn) dan weer je al genoeg. Yvette heeft geen idee hoe de echte wereld werkt.
Tijdens de coronacrisis had ze mooi op een test- of vaccinatielocatie kunnen gaan werken.quote:Op zondag 4 juni 2023 01:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Jawel, want ze voert dat kind op als één van de redenen waarom het niet wil vlotten met haar carrière. Net zoals ze de kredietcrisis opvoerde, en de coronacrisis ook. Ze was natuurlijk nét weer vol goede moed op zoek, en toen kwam *insert excuus nummer zoveel* om de hoek kijken.
Ja maar ....quote:Op zondag 4 juni 2023 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tijdens de coronacrisis had ze mooi op een test- of vaccinatielocatie kunnen gaan werken.
Ja, of vanuit huis bij de telefoonlijn voor het maken van een afspraak voor een coronatest of het bron- en contactonderzoek.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tijdens de coronacrisis had ze mooi op een test- of vaccinatielocatie kunnen gaan werken.
Yvette wil alleen maar telkens opnieuw aan de hele wereld laten weten hoe ongelooflijk goed en bijzonder zij is als moeder en als mens. Waarschijnlijk heeft ze het nodig als zelfbevestiging.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef britneycheers het volgende:
Wat wil Yvette eigenlijk met dit artikel bereiken?
Laten zien dat ze een domme doos is die zichzelf en haar kind heel bijzonder vind en dat we dat ook allemaal moeten vindenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef britneycheers het volgende:
Nee, ze heeft daar gelogeerd en toen een gedicht geschreven of zo.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:58 schreef Fe2O3 het volgende:
Van die website af, ze runnen nu een camping oid?
Oh lolquote:Op maandag 5 juni 2023 11:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, ze heeft daar gelogeerd en toen een gedicht geschreven of zo.
Ik kan beter vragen wat jij met een artikel van een jaar geleden en wat hier al besproken was wilde bereiken.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef britneycheers het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |