Deelauto's en fietsen zijn omstredenquote:Op maandag 4 april 2022 11:03 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Onomstreden. In je eigen hoofd zeker.
Hij zegt alle bezit afpakken van mensen en alles moeten huren is niet omstreden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deelauto's en fietsen zijn omstreden.
Maar dat zegt hij dus niet.quote:Op maandag 4 april 2022 11:18 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Hij zegt alle bezit afpakken van mensen en alles moeten huren is niet omstreden.
Ik zie nergens concreet stimuleren staan. Maar dan nog. 'Licht ipv lampen', het gros van dat licht komt al uit een dienst die je afneemt, namelijk de stroom. Tenminste, voor zover ik weet heeft het gros van de Nederlanders geen dieselgenerator thuis staan.quote:Op maandag 4 april 2022 10:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat de vicevoorzitter van de EC kennelijk wil stimuleren dat we naar 'licht in plaats van lampen' gaan, lijkt me niet onomstreden.
Hij vergelijkt het afpakken van alle bezit van mensen en alles moeten huren met leen-autos. En vindt dat zelf niet omstreden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij dus niet.
Graag even het letterlijke citaat.quote:Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Hij vergelijkt het afpakken van alle bezit van mensen en alles moeten huren met leen-autos. En vindt dat zelf niet omstreden.
Maar dat zegt hij dus niet.quote:Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Hij vergelijkt het afpakken van alle bezit van mensen en alles moeten huren met leen-autos. En vindt dat zelf niet omstreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |