abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201413301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 13:04 schreef Underdoggy het volgende:
TS en vele anderen hier blijven vergeten dat ook jonge mensen significante klachten kunnen overhouden. Dit zijn misschien geen IC opnames maar ik ken mensen in mijn omgeving in de 30 met long COVID die al bijna jaar thuiszitten van werk. Familie van mij (begin 40) heeft longembolien gekregen die niet weggaan. Allemaal gezonde fitte mensen. Misschien kom je niet op je buik te liggen op de IC als je geen overgewicht/onderliggend leiden hebt maar het is ook zeker geen gewoon griepje.

Ik ken niemand die dit soort zaken aan een normale griep heeft overgehouden.
Dat jij dat denkt, maakt het nog niet waar.
Het is jouw aanname over dat andere mensen dat blijven vergeten.
Ook beweer ik niet dat COVID19 een gewoon griepje is.

Alhoewel de Spaanse griep heel wat dodelijker was dan COVID19, dus de kreet een normaal griepje is een beetje raar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201413650
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:11 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dat jij dat denkt, maakt het nog niet waar.
Het is jouw aanname over dat andere mensen dat blijven vergeten.
Ook beweer ik niet dat COVID19 een gewoon griepje is.

Alhoewel de Spaanse griep heel wat dodelijker was dan COVID19, dus de kreet een normaal griepje is een beetje raar.
Jij roept steeds dat je liever besmet raakt dan een vaccin pakt omdat je betere immuniteit opbouwt - maar dan ga je toch voorbij aan het feit dat je langdurig klachten kan houden na een besmetting ipv een vaccin wat volledig veilig is?
pi_201413768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:44 schreef Underdoggy het volgende:

[..]
Jij roept steeds dat je liever besmet raakt dan een vaccin pakt omdat je betere immuniteit opbouwt - maar dan ga je toch voorbij aan het feit dat je langdurig klachten kan houden na een besmetting ipv een vaccin wat volledig veilig is?
Waar roep ik dat precies?
Ik roep niet dat ik liever besmet raak, alhoewel ik er niet heel bang voor ben.
En ik roep niet dat natuurlijk herstel een betere immuniteit biedt.
Ik stel dat we dat nog niet weten.
Net zoals ik ook niet roep dat geen mensen zijn met een milde besmetting, en wel langdurige klachten acheraf.

Dat zijn allemaal jouw aannames.

Ik heb de voorkeur voor een meer traditioneel vaccin.
En als ik al immuniteit mocht hebben, dan vind ik vooralsnog vaccineren niet nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 18-09-2021 23:33:40 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zaterdag 18 september 2021 @ 23:54:46 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_201421228
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 september 2021 13:08 schreef Megumi het volgende:

Dat is wat kort door de bocht. Ik denk eerder dat de politiek meer moet doen om het vertrouwen van de burgers weer te verdienen. En dan komt het ook weer goed met de bereidheid om je te laten vaccineren bijvoorbeeld.
Eens hoor. Maar de fanatieke antivaxxers ga je sowieso niet overtuigen, zeker niet vanuit de overheid. Ik maak dat van heel dichtbij mee en het stelt je geduld aardig op de proef.

Ik geloof trouwens helemaal niet in de effectiviteit van dat coronapaspoort. De categorie Luie Zakken krijg je er wel mee aan de prik, maar de groep oudere, kwetsbare en moeilijk bereikbare burgers, digitale n00bs vaak, duw je juist alleen maar dieper de sociale periferie in, terwijl voor hen het vaccin veel belangrijker is dan voor de partyboys en -girls tussen 18 en 34. De manier waarop het paspoort door overheden de hemel in wordt geprezen is bureaucratisch cynisme.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 19-09-2021 00:25:24 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_201421333
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 23:54 schreef Ringo het volgende:

[..]
Eens hoor. Maar de fanatieke antivaxxers ga je sowieso niet overtuigen, zeker niet vanuit de overheid. Ik maak dat van heel dichtbij mee en het stelt je geduld aardig op de proef.

Ik geloof trouwens helemaal niet in de effectiviteit van dat coronapaspoort. De categorie Luie Zakken krijg je er wel mee aan de prik, maar de groep oudere, kwetsbare en moeilijk bereikbare burgers, digitale n00bs vaak, duw je juist alleen maar dieper de sociale periferie in, terwijl voor hen het vaccin veel belangrijker is dan voor de partyboys en -girls tussen 18 en 34. De manier waarop het paspoort door overheden gemakzuchtig de hemel in wordt geprezen is triestmakend bureaucratisch cynisme.
Mooie, misplaatste generalisatie.
pi_201437413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:54 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Net zoals ik ook niet roep dat geen mensen zijn met een milde besmetting, en wel langdurige klachten acheraf.

En als ik al immuniteit mocht hebben, dan vind ik vooralsnog vaccineren niet nodig.
Maar je weet nog steeds niet of je die immuniteit hebt?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201437493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:54 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Je bent moeilijk te doorgronden. Ik deed misschien wat aannames op basis van je reacties hier maar begrijp weinig van je logica.
pi_201446652
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 09:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je weet nog steeds niet of je die immuniteit hebt?
Nee, dat klopt, dat weet ik niet.
pi_201446795
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 09:28 schreef Underdoggy het volgende:

[..]
Je bent moeilijk te doorgronden. Ik deed misschien wat aannames op basis van je reacties hier maar begrijp weinig van je logica.
Je hoeft me niet te snappen, alhoewel ik vrij uitgebreid heb uitgelegd wat ik vind, en waarom.

Ik vind het behoorlijk storend dat mensen allerlei aannames doen, over wat ik zogenaamd zou vinden, zonder de moeite te nemen te lezen wat ik schrijf.

Je deed trouwens geen aannames op basis van mijn reacties, maar op basis van je eigen onderbuik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tanatos op 21-09-2021 09:43:13 ]
pi_201456648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Lol. Bas is op een 'illegaal' feest zichzelf klem aan het zuipen na 00:00.
En vooraf is 'ie nog even naar de hoeren geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')