SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ion Izagirre bezorgt @Sporttv de ommekeer![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met deze uitstekende prestatie.
![]()
Met Cort in plaats van Craddock vandaag was @Dale__Cooper op 168 geëindigd.Al was het met Cabedo of Navarro natuurlijk ook gelukt in plaats van de vleugellamme mus Madrazo.
- @wimderon met een dubbele bonus op de slotdag de winnaar van dit nevenklassement.![]()
- Ondergetekende heeft het resultaat van de eerste dag drie weken meegesleept als laagste schrapresultaat.Toevallig ook van Israel, de nagel aan de doodskist van menig deelnemer.
Iedereen bedankt voor het meespelen en wie weet tot volgend jaar.![]()
![]()
![]()
Nu is het mij wel fataal geworden. Een ezel .....quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon netjes op zeker gespeeld.Ploeg extra en Cort haalt waarschijnlijk met moeite de top 100. Cofidis had bijvoorbeeld iedereen mee voor Piet is grote miet.
Ik was met Champou ook nog heel dicht gekomen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu is het mij wel fataal geworden. Een ezel .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Van harte @:sporttv
@:showtimer blijft een erg leuk spel.
Eindscore 150. Morele winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |