Staken!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook eventueel regen tijdens de rit morgen
Flip?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje
Gelukkig zal het voor het geel weinig uitmaken. De verschillen zijn na 4 dagen oorlog in Bretagne best wel groot.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook eventueel regen tijdens de rit morgen
Die verwacht zelf dat de tijdrit te makkelijk is om echt mee te gaan doen. Maar die is ook wel goed in indekken meestal..quote:
Het is zo ongeveer het meest voor de hand liggende resultaat morgen. Alleen al op aero voordeel verwacht ik dat van Aert het verschil makkelijk goed maakt en normaal is hij ook de veel betere tijdrijder.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:20 schreef Beregd het volgende:
Van Aert die VDP uit het geel rijdt is echt een droomscenario
Ja, op basis van zijn andere tijdritten zie Van der Poel wel top 20 rijden, maar niet goed genoeg om geel te behouden. Denk dat de grootste bedreiging voor Van Aert komt van een vliegende Pogacar of Julian die weer eens een goede dag heeft (en redelijk wat marge heeft).quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het meest voor de hand liggende resultaat morgen. Alleen al op aero voordeel verwacht ik dat van Aert het verschil makkelijk goed maakt en normaal is hij ook de veel betere tijdrijder.
https://streamable.com/8g2nfbquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje.
De allergrootste werken van Taus ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn heroïnejunkies.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Kef niet een hobbyproject van Yvan?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/8g2nfbDonPat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk fragment.Jack does it in real time...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |