abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 20:29:25 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199687408
twitter

Dit is een uh, ja, bijzonder rijtje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 30 mei 2021 @ 20:35:10 #127
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199687512
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Dit is een uh, ja, bijzonder rijtje.
Ze kunnen beter helemaal stoppen met die truien.
pi_199687541
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Bolletjestrui '22 Bouchard kan niet uitblijven.
pi_199689178
Nu kan Karsten beschuit met muisjes trakteren voor Jeroen en hem vragen wat het is :D
In België kennen ze dat niet en doen ze aan 'gekleurde choco bonen'.
Heb dat eens van een Belgische collega gehad. Ik prefereer de beschuit.
  zondag 30 mei 2021 @ 22:57:45 #130
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_199689190
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef Dutch_view het volgende:
Nu kan Karsten beschuit met muisjes trakteren voor Jeroen en hem vragen wat het is :D
In België kennen ze dat niet en doen ze aan 'gekleurde choco bonen'.
Heb dat eens van een Belgische collega gehad. Ik prefereer de beschuit.
Daar hoef je bij een Belg doorgaans niet mee aan te komen.
sig verwijderd door FA
pi_199689230
30 mei 2021 – Etappe 21
Juryrapport

flag-fr Philippe Mauduit (ploegleider Groupama-FDJ) – Niet naleven van de instructies van de commissarissen. 500 Zwitserse Frank boete.

flag-gb Matthew Winston (ploegleider Team DSM) – Niet naleven van de instructies van de commissarissen. 500 Zwitserse Frank boete.

De UCI heeft 149 fietscontroles uitgevoerd. Alle fietsen die zijn getest voldeden aan de UCI-reglementen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paardebeffer Philippe Mauduit zal die straf wel gekregen hebben voor t hinderen van Sobrero :{w
pi_199691315
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of juist grotere beloningen op zetten. Zo'n bergtrui zou een mooie strijd tussen subtoppers kunnen zijn, met evt. klassementsrenners in de mix, maar nu is het gewoon een willekeurige nobuddy die toevallig op kop komt in het begin.

Ben trouwens ook wel benieuwd of het idee dat etappewinst in de Vuelta en Giro aan ernstige inflatie onderhevig is daadwerkelijk klopt.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:11:37 #133
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199692259
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Of juist grotere beloningen op zetten. Zo'n bergtrui zou een mooie strijd tussen subtoppers kunnen zijn, met evt. klassementsrenners in de mix, maar nu is het gewoon een willekeurige nobuddy die toevallig op kop komt in het begin.

Ben trouwens ook wel benieuwd of het idee dat etappewinst in de Vuelta en Giro aan ernstige inflatie onderhevig is daadwerkelijk klopt.
Etappewinst in de Giro stelt in ieder geval al 2 jaar geen donder meer voor nee. Vorig jaar was het al huilen met de pet op, al die vluchtersritten, dit jaar werd dat nog eens dunnetjes overgedaan. Er wordt wel eens gezegd dat een plek achterin de top-10 van het AK minder waard is dan een etappezege en gezien sommige top-10 noteringen is dat wel zo, maar tegelijkertijd is ook een etappezege niet zoveel meer waard - in mijn ogen.
Antifa
  Redactie Sport maandag 31 mei 2021 @ 11:47:24 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199692809
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

Etappewinst in de Giro stelt in ieder geval al 2 jaar geen donder meer voor nee. Vorig jaar was het al huilen met de pet op, al die vluchtersritten, dit jaar werd dat nog eens dunnetjes overgedaan. Er wordt wel eens gezegd dat een plek achterin de top-10 van het AK minder waard is dan een etappezege en gezien sommige top-10 noteringen is dat wel zo, maar tegelijkertijd is ook een etappezege niet zoveel meer waard - in mijn ogen.
Het anonieme aanklampklassement van Tobias Vos was ook vrij treurig hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 31 mei 2021 @ 11:52:01 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199692879
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar de memorabele zege van Victor Lafay die vanuit een kopgroep met Gavazzi en Gaviria in een bergrit wist te winnen, gaan we dat dan wel goed vinden over wat jaren?

Jumbo moet sowieso de ploegentactiek eens doorlichten, de enige personen die Vos in konden halen waren Bennett en Bouwman (ok, en Martin, maar nou en, dan word je nog 10e) en die hebben de hele derde week zijn handje vast mogen houden zodat hij zijn positie niet verloor. Doe mij dan maar de Movistartactieken, die eindigen ook met drie kopmannen in de schaduw van de top in het klassement maar die weigeren tenminste nog voor elkaar te rijden.
Antifa
pi_199694883
Ja, Bouwman had het deze Giro in zich om een etappe en het bergklassement te winnen. Daar hadden ze allemaal voor moeten rijden. Nu eindigt het buitengewoon kleurloos.

Het weggeven van al die etappes is mij ook een doorn in het oog. Met name de rit naar Montalcino, die zogenaamd het halve peloton als doel had aangemerkt. Die van Taco was dan tenminste nog op eigen kracht en van de "kleine namen" wat mij betreft ruimschoots de mooiste. Zou het verkleinen van de ploegen naar 8 renners ermee te maken kunnen hebben? Je zag toch steeds wel dat op papier sterke ploegen als Astana, EF en Bora niemand mee hadden in de vlucht, zodat de kopman nog wat steun kon krijgen.
pi_199695272
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:52 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, maar de memorabele zege van Victor Lafay die vanuit een kopgroep met Gavazzi en Gaviria in een bergrit wist te winnen, gaan we dat dan wel goed vinden over wat jaren?

Jumbo moet sowieso de ploegentactiek eens doorlichten, de enige personen die Vos in konden halen waren Bennett en Bouwman (ok, en Martin, maar nou en, dan word je nog 10e) en die hebben de hele derde week zijn handje vast mogen houden zodat hij zijn positie niet verloor. Doe mij dan maar de Movistartactieken, die eindigen ook met drie kopmannen in de schaduw van de top in het klassement maar die weigeren tenminste nog voor elkaar te rijden.
Bouwman en Bennett mochten wel gewoon aanvallen de laatste week, maar dat pakten ze heel beroerd aan bij Jumbo..
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 15:18:24 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199695326
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bouwman en Bennett mochten wel gewoon aanvallen de laatste week, maar dat pakten ze heel beroerd aan bij Jumbo..
Met Addy aan het roer zijn Sjors en Koen vissenvoer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199695339
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat snap ik nog wel. Die jongen rijdt hier zijn tweede (eerste als je die Giro van vorig jaar niet meetelt) grote ronde en hij en de ploeg willen kijken hoe hij drie weken voor een klassement gaan verteert.
pi_199695363
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar als ze dan niet meezaten en Foss moest eerder lossen dan één van die twee dan moesten die wachten. Wat echt totaal nutteloos was gezien de marge richting de nummer 11 (en dat was Sjors) en 12 in het klassement.
  Redactie Sport maandag 31 mei 2021 @ 15:48:33 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199695623
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat snap ik nog wel. Die jongen rijdt hier zijn tweede (eerste als je die Giro van vorig jaar niet meetelt) grote ronde en hij en de ploeg willen kijken hoe hij drie weken voor een klassement gaan verteert.
In theorie wel (al was het gewoon een alternatiefje nadat Sjors Bennett besloot er niets van te bakken), al is dat alsnog wel een gekke keus bij een renner die in de koersjes van een week blij mag zijn met top 15.

Maar de uitvoering was alsnog erg bijzonder, met een mooie 9e, 11e en 12e plaats voor de Jumbo waarbij er ook nog eens buiten Denjul Martin (die tenminste nog een rit won) niemand in de búúrt stond.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')