Mooi moment om daarna nog 3 minuten te pakken toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kon nu mooi z'n fiets aan Pello geven
Puntjes voor mij bij de FPCL!quote:
Misschien wil Stangelj wel Eus dwarsbomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi moment om daarna nog 3 minuten te pakken toch?
Dan moeten ze morgen nog flink doorrijden voor de tijdslimietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:22 schreef wimderon het volgende:
Dekker, Groenewegen, Attilio en Merlier in een mongolenbusje ruim achter de grote bus. Kluge daar solo nog een klein minuutje achter.
Dat is wel uitgesproken ja, maar dan laat je Mohoric vandaag wat harder doorrijden. Nu mag Gino morgen weer niet mee als het aan Groupama ligt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Misschien wil Stangelj wel Eus dwarsbomen?
Zou FDJ dat iets interesseren? Me dunkt dat ze er vanuit gaan dat Remco en/of Bernal toch wel minimaal elf seconden weg zal rijden, eventuele bonificaties nog daargelaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel uitgesproken ja, maar dan laat je Mohoric vandaag wat harder doorrijden. Nu mag Gino morgen weer niet mee als het aan Groupama ligt.
Duchesne zei het letterlijk in zijn interview.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou FDJ dat iets interesseren? Me dunkt dat ze er vanuit gaan dat Remco en/of Bernal toch wel minimaal elf seconden weg zal rijden, eventuele bonificaties nog daargelaten.
Plugge zat gisteren ook al zo te leuteren met z'n "people centric" en meer van dat soort lege hulzen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef heywoodu het volgende:
"Elke dag beter worden zit echt in het DNA van onze ploeg."
Wat een generiek gedoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |