Nee, Nederland sluit Schiphol voor vluchten die direct uit Engeland komenquote:Op zondag 20 december 2020 11:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit heeft toch niets met Amsterdam te maken? Het is Londen die het vliegveld dichtgooit, toch?
Sommige mensen liggen onder hun dekbed en zoals ik heb ik alleen tv 123, dont judgequote:Op zondag 20 december 2020 07:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Anders kruip je nog ff onder je steen
Oww ok! Thnx! Dat had ik niet goed begrepen dan. Ik dacht dat Engeland was die de boel het stilgelegdquote:Op zondag 20 december 2020 11:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, Nederland sluit Schiphol voor vluchten die direct uit Engeland komen
Waarom blijft t zo stil hier, serie en films topics leeg, allemaal op FB?quote:Op zondag 20 december 2020 11:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oww ok! Thnx! Dat had ik niet goed begrepen dan. Ik dacht dat Engeland was die de boel het stilgelegd
SpaceX topic loopt nog steeds goedquote:Op zondag 20 december 2020 11:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom blijft t zo stil hier, serie en films topics leeg, allemaal op FB?
Aangezien er tientallen vluchten per dag zijn naar Britse bestemmingen, vanaf Schiphol alleen al, zijn er voldoende reizigers die die mutatie nu al hebben overgebracht.quote:Op zondag 20 december 2020 10:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kwamen dan voor hun lol naar Amsterdam waar alles dicht is?
quote:Op zondag 20 december 2020 15:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Ze mogen wel eens haast maken met de vaccinnaties. Of moet eerst heel Nederland besmet zijn?
RIVM meldt 13.066 nieuwe coronabesmettingen
https://www.telegraaf.nl/(...)e-coronabesmettingen
En 32 doden. Ik heb niet heel erg de indruk dat het slechter gaat dan in het voorjaar..quote:
We gaan eerst nog 24 mensen hun zegje erover laten doen, dan gaan we nog wat regelen qua overwerkvergoeding en reiskostenvergoeding voor de projectleider en dan wachten op een budgetcode waarop de geschreven uren mogen worden geboekt. Oh wacht even, dan moeten we nog even een IT systeem voor optuigen. Op zoek naar een goede projectleider en scrum master die de eerste sprint gaat opzetten!quote:Op zondag 20 december 2020 15:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Ze mogen wel eens haast maken met de vaccinnaties. Of moet eerst heel Nederland besmet zijn?
Heel Holland Vaccineertquote:Op zondag 20 december 2020 15:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Het gaat precies zoals verwacht.quote:Op zondag 20 december 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 32 doden. Ik heb niet heel erg de indruk dat het slechter gaat dan in het voorjaar..
Niet dat het wél goed gaat
Wat bedoel je?quote:Op zondag 20 december 2020 17:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het gaat precies zoals verwacht.
Maar dat mocht je in maart/april niet zeggen, want dan was je een doemdenker en zo.
Dit klinkt mij allemaal bekend in de oren van mn werkquote:Op zondag 20 december 2020 16:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
We gaan eerst nog 24 mensen hun zegje erover laten doen, dan gaan we nog wat regelen qua overwerkvergoeding en reiskostenvergoeding voor de projectleider en dan wachten op een budgetcode waarop de geschreven uren mogen worden geboekt. Oh wacht even, dan moeten we nog even een IT systeem voor optuigen. Op zoek naar een goede projectleider en scrum master die de eerste sprint gaat opzetten!
Tegen eind 2025 kunnen we beginnen denk ik, ijs en weder dienende
Haha same herequote:Op zondag 20 december 2020 17:13 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit klinkt mij allemaal bekend in de oren van mn werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |