abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 november 2020 @ 17:54:10 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196189557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ach, dat wordt alleen afgeschoten in Schubbekutteveen.
Ja, daar woon ik. Lekker tussen de weilanden, waar men nog harder tekeer gaat dan in de woonwijken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 november 2020 @ 17:56:19 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_196189590
quote:
9s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, daar woon ik.
In dat geval: gecondoleerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_196190414
Antwoord op mijn vorige post was nee zo te zien :(
pi_196192932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar waarschijnlijk ben je ook van mening dat alle pedofielen dood moeten
Over aannames doen gesproken zeg. Ik heb notabene zelf een topic geopend over die vermeende pedojagers, en dat ik dat enorm hekel. Niet zomaar praten over mensen die je niet kent.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik heb jou ook al meermaals horen zeggen dat Kerst en vlees eten de volgende dingen zijn die verboden worden.
Als je ziet dat bepaalde reclamefolders vorig jaar al niet meer over Kerst durfden te praten, maar over "feestdagen", omdat kerst niet "inclusief" genoeg zou zijn, en dan in je achterhoofd houdend dat het gezeik rondom sinterklaas ook zo begon, vind ik dat helemaal geen rare gedachte van mezelf eigenlijk. Oke, misschien dat "kerst wordt verboden" roepen misschien beetje té is, maar volgens mij heb ik dat ook niet letterlijk op die manier gezegd.

Ik kan er , laten we het er maar ophouden, slecht tegen als mensen nogal uitbundig zijn en blij doen als er dingen verboden worden waar veel mensen plezier aan hebben, en wat helemaal niet zo slecht/gevaarlijk is als dat bepaalde mensen willen doen geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')