Dat is een hoop geld voor een paar kutjes in een boekquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:12 schreef 111210 het volgende:
Zie nu dat dat boek voor ¤295,- op bol.com staat
PDF van deel 1 is gratis te downloaden, staat nagenoeg geheel in die ene pic hierboven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:12 schreef 111210 het volgende:
Misschien verrijkt met geursensatiesquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:12 schreef 111210 het volgende:
quote:
Voor dat geld kan je beter een aantal echte kutjes huren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld voor een paar kutjes in een boek
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je beter een aantal echte kutjes huren.Volgens mij weet @:leesfoknl hoeveel precies.
Daar scoor je een punt !!quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij dwaalt af naar de neus, dan mag een ander ook wel afdwalen naar een clitje.
Die haat ik, die Chastity !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Is dat niet die kunstenares die zich op straat liet betasten met zo'n camera in een doos?
Rechtsonder herken ik er ook 1, ben d'r naam kwijt. Chastity Lynn.
Die blonde links, meteen onder het boek, Jayda Diamonde.
Zijn het allemaal bekenden?
Zie mijn profielquote:
Cityboy, wat ben je toch een naïeve boy. Denk je nou echt dat die buurvrouw zich "per ongeluk" heeft buitengesloten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:27 schreef Cityboy het volgende:
Mij persoonlijk zou het totaal niet uitmaken als man, hoe groot de schaamlippen van een vrouw zijn.
Strak, licht uitstekend of cq groot hangende uitstekende schaamlippen, ik zou er nooit mee zitten.
Had toendertijd een buurvrouw die zich s,avonds geheel naakt buitengesloten had in de tuin om hoe toepasselijk ook, de kat of de poes😂😂 binnen te halen.
Om het verhaal kort te houden:
Ik ging haar helpen binnen te komen en ze zat nou niet echt met haar naaktheid richting mij.
Mijn buurvrouw had me toch behoorlijk grote flappen van schaamlippen (klapdeurtjes) naar buiten hangen.
Ik vond het geweldig om zulke grote schaamlippen eens te kunnen zien, ondanks dat mijn exvrouw en vriendinnetjes, altijd wel strakke schaamlipjes hadden.
Ik zou die lossere flapjes nou zeker niet minder in de mond nemen dan de strakke.
Je moet wel een heel kritische of zeikerige vent tegen komen, die erover gaat klagen.
Een echte beffer zou er nooit mee zitten volgens mij, hooguit diegenen die dat niet willen doen.
Ben benieuwd naar je bevindingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |