abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2956307
Dit is mijn eerste post dus ik weet niet 100% of ik in het juiste forum zit maar ik denk het wel. Ik heb nogal een vervelend probleempje. Onder m'n oog zit een adertje dat continue trilt. (zeg maar op de plaats waar je normaal wallen hebt als je slecht geslapen hebt). Ik heb dit nu al een half jaar en het gaat niet meer over. De ene keer is het erger dan de andere keer maar het is erg vervelend als je bijvoorbeeld met iemand praat. En af en toe moet ik er ook van knipperen.

Is er iemand die al eens iets soortgelijks heeft gehad? Of weet of er misschien iets tegen te doen is? Ik zou naar de dokter kunnen gaan maar aangezien ik daar een gruwelijke hekel aan heb is dat de laatste optie.

Groeten,
Nick

zondag 27 januari 2002 @ 21:29:02 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2956345
Ik heb dit ook vrij vaak en het is gewoon een teken dat je moe, vermoeid bent. Ga eens lekker op tijd slapen, want minder achter je beeldscherm zitten en dat trillen zal -hopelijk- weggaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2956367
Zenuwtrekje, tic. Ik heb het als ik erg gestresst ben ook wel eens, is hartstikke vervelend maar kan geen kwaad.
#geen
pi_2956396
Ik heb hierover ook eens een topic geplaatst omdat ik er al een week last van had en me steeds meer irriteerde.

Bij mij is het vanzelf weggegaan, maar bij jou duurt het dus al een half jaar. Beter/langer slapen zou ik zeggen, dan moet het vanzelf weggaan.

pi_2956409
Leuk dat er zo snel gereplyed wordt. Bedankt. Het zou misschien wel kunnen dat het door vermoeidheid komt, ik heb de afgelopen paar maanden in de ploegen stage gelopen en ik wil nog wel eens lang achter de pc zitten. Maar toch, het is echt continue
pi_2956608
Ik had er ook last van, maar bij mij is het ook vanzelf weggegaan. Het is denk ik ook gewoon vermoeidheid.
Iedereen is gelijk en iedereen is uniek
pi_2957057
heb ik ook wel eens, maar nooit langer dan een dag of twee..
Pffff... moeilijk man!
pi_2957229
Ik ken het probleem bij mij was het gewoon slaapgebrek, dus ga gewoon eens een tijdje flink wat slaap pakken
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')