Ik hou er heel erg van om naar films te kijken waar mensen honden en paarden lopen te pijpen. Ik vind het ook geil als mensen worden geneukt door een hond.
Ik droom al heel mijn leven om dat zelf ook te doen, en ik wil er dan ook een filmpje van maken.
Ik heb alleen geen honden en paarden, en op onze kinderboerderij was alleen een vrouwtjespaard.
De vraag is dus of iemand weet hoe ik aan mannelijke honden kom,en aan een paard met schwanz.
Ik dacht er misschien over om 1 of 2 honden uit het asiel te nemen die dan te gebruiken voor het filmpje en ze vervolgens aan een boom vast te binden.
Maar misschien dat iemand van jullie even zijn hond voor een weekend wil afstaan? Of een meisje die altijd loopt paard te rijden op de manege, wellicht dat ik jouw paard even mag gebruiken in je stal?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
barry
quote:
Op zondag 27 januari 2002 15:53 schreef makaken het volgende:
Hoi,Ik hou er heel erg van om naar films te kijken waar mensen honden en paarden lopen te pijpen. Ik vind het ook geil als mensen worden geneukt door een hond.
Ik droom al heel mijn leven om dat zelf ook te doen, en ik wil er dan ook een filmpje van maken.
Ik heb alleen geen honden en paarden, en op onze kinderboerderij was alleen een vrouwtjespaard.
De vraag is dus of iemand weet hoe ik aan mannelijke honden kom,en aan een paard met schwanz.
Ik dacht er misschien over om 1 of 2 honden uit het asiel te nemen die dan te gebruiken voor het filmpje en ze vervolgens aan een boom vast te binden.
Maar misschien dat iemand van jullie even zijn hond voor een weekend wil afstaan? Of een meisje die altijd loopt paard te rijden op de manege, wellicht dat ik jouw paard even mag gebruiken in je stal?ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
barry
Grapje zeker?
Mocht je het wel menen:
Jij bent dus echt ziek hé...
Sex met dieren is trouwens illegaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |