quote:Nog nooit!!!
Op zaterdag 26 januari 2002 15:54 schreef Chayenn het volgende:
ik weet niet of dit al eens is geweest
ik doe niet aan sex btw.
maar dan gebruik je toch een kussentje
quote:ik ook niet
Op zaterdag 26 januari 2002 15:55 schreef Uiruru het volgende:[..]
Nog nooit!!!
Wat orgineel.ik doe niet aan sex btw.
quote:Goh.. wat vroom
Op zaterdag 26 januari 2002 15:55 schreef Uiruru het volgende:ik doe niet aan sex btw.
lekker gebral ook allemaal
quote:Dan kan ik er niet bij
ik weet niet of dit al eens is geweest, maar ach ik kan er niet genoeg van krijgen van die standjes! dus open ik toch een topic over standjes!
nu mijn FAVO standje... de tafel is wel mijn favoriet, ik sta en hang naar achteren op de tafel en dan hangt hij over me heen alleen moet het niet te lang duren want dan heb je een week last van rugpijn!
quote:Nee hoor. Gewoon zielig.
Op zaterdag 26 januari 2002 15:58 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Goh.. wat vroom
quote:Ja precies! Aargh, standje dit.. standje dat...
Op zaterdag 26 januari 2002 16:02 schreef Vampier het volgende:
De leerling kreeg een standje van de leraar.Vampier
ok, waar is mijn prosac?!
quote:of lelijk?
Op zaterdag 26 januari 2002 16:03 schreef Uiruru het volgende:[..]
Nee hoor. Gewoon zielig.
Ik ben dol op veel standjes
Ligt aan mijn bui en stemming aan welke ik op dat moment de voorkeur geef
Mata houdt wel van afwisseling!
En van Fantasie
Met wat afwisseling en Fantasie creeer je steeds weer nieuwe standjes!
Maar iets moeilijker maar wel lekkerder is: Je vriendin ligt op bed jij gaat aan de rand van je bed op je knieën zitten (Moet je geen hoog slaper hebben) En dan kan je tussen d'r benen(ook lekker) maar je kan d'r benen omhoog doen bij elkaar, en dan is het lekker nauw!!
Natuurlijk kun je er ook op de wasmaschiene of op je bureau leggen en dan kun je gewoon staan!
O ja pas op dat je niet met je genots-knots tegen je bed rand stoot of op het randje van de vriezer klapt, als hij er perongeluk uit floopt?;)
ik hoop dat ik weer wat inspiratie heb geleverd voor bijna sex-loze stellen of voor licht-uit-onder-de-dekens-met-de-sokken-aan-sex stellen!
1 ding weet ik ik ben nu weer vrijgezel, en ik mis dit alles wel!!!
Maar goed kan je er zelf nix mee dan moet je je kennis maar over dragen, en wachten op betere dagen
LOL@Over sex lullen op forums!!
quote:ja die is lekker ja, maar de wasmachine is ook een toppertje hoor
Op maandag 28 januari 2002 15:18 schreef Mali het volgende:
me eikel in de koelkast leggen en dan hard met de deur slaan
quote:Vind alles wel lekker. Ben niet zo kieskeurig.
ik weet niet of dit al eens is geweest, maar ach ik kan er niet genoeg van krijgen van die standjes! dus open ik toch een topic over standjes!
nu mijn FAVO standje... de tafel is wel mijn favoriet, ik sta en hang naar achteren op de tafel en dan hangt hij over me heen alleen moet het niet te lang duren want dan heb je een week last van rugpijn!
quote:Missionarissenpositie op tafel, hm niet echt spannend, maar wel lekker en inderdaad op den duur pijnlijk.
quote:Dus jij noemt standje 69 een neuk-positie. Zal em wel aan mij liggen dat ik daar de logica niet in zie, maar goed homo's denken meestal wat logischer, neem daarom maar aan dat je hetero bent.
Ja precies! Aargh, standje dit.. standje dat...
Het heet gewoon "NEUK-POSITIE"!
quote:in de mond neuken dan?
Op maandag 28 januari 2002 19:07 schreef Davilex het volgende:[..]
Dus jij noemt standje 69 een neuk-positie. Zal em wel aan mij liggen dat ik daar de logica niet in zie, maar goed homo's denken meestal wat logischer, neem daarom maar aan dat je hetero bent.
quote:ja, gewoon je partner alles laten doen en jou verwennen zo hoort het ook
Op maandag 28 januari 2002 19:45 schreef freud het volgende:
Ik ben misschien lui, maar ik op mijn rug en vriendin erbovenop. Iz lekkerrrrrrrrrrr.
quote:Doe je mijn ex na
Op maandag 28 januari 2002 19:51 schreef bobjuh het volgende:[..]
ja, gewoon je partner alles laten doen en jou verwennen zo hoort het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |