Okay Okay, dit moet dus nederlands nieuwste Frans Bauer zijn.
hij heeft afgelopen zomer op mijn werk opgetreden (heb er niks van mee gekregen, behalve de dranghekken, omdat ik een paar honderd meter in me eigen zaal stond te draaien).
Hij blijkt al razend populair te zijn, en ook zijn videoclip wordt dolgedraaid op Omroep Brabant TV....
Nu is de vraag
Frans of Grad ???
quote:allebei afschieten...
Op donderdag 24 januari 2002 16:17 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]Okay Okay, dit moet dus nederlands nieuwste Frans Bauer zijn.
hij heeft afgelopen zomer op mijn werk opgetreden (heb er niks van mee gekregen, behalve de dranghekken, omdat ik een paar honderd meter in me eigen zaal stond te draaien).
Hij blijkt al razend populair te zijn, en ook zijn videoclip wordt dolgedraaid op Omroep Brabant TV....
Nu is de vraag
Frans of Grad ???
quote:triest
Op donderdag 24 januari 2002 16:23 schreef allah2 het volgende:
Ja, en dan is er sinds kort ook nog een 3e Frans Bauer, nl: Johan Heuser. www.johanheuser.nl
Jarenlang was Johan Heuser al een grote fan van Corry Konings. Wat hij nooit had durven dromen is inmiddels toch werkelijkheid geworden. Hij nam in september 2000 een duetsingle met haar op: De Zon.
Johan Heuser (24) is afkomstig uit Geldermalsen, in de Betuwe. Als kind is hij al gek op muziek en zingt hij van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Op school leeft hij zich volledig uit in toneelstukken en bij playbackshows, in een lokale studio neemt de op dat moment middelbare scholier een aantal nummers op.
In die periode bezoekt hij regelmatig optredens van Corry Konings. Johan trekt de stoute schoenen aan en stuurt een demo naar zijn idool Corry, die hem tot zijn aangename verbazing prompt terugbelt. "Je hebt een warme stem, maar ga vooral op zangles", is de wijze raad van de ervaren artieste. Daar blijft het niet bij. Johan begint met zangles en optredens in het land, terwijl Corry een eigen repertoire voor hem gaat zoeken. Nederlandstalig, varierend van mooie ballads tot vlotte Spaans getinte ritmes. Dit resulteert in mei 2000 in Johans eerste single Waar ik ga en sta.
Corry Konings gelooft in haar ontdekking, die ze niet alleen artistiek steunt, maar ook op gebied van management. "Ik weet zeker dat Johan het gaat maken. Hij heeft een warme, positieve uitstraling en er alles voor over om een goede zanger te worden."
Het Nederlandse publiek kent Johan Heuser inmiddels. Hij trad al op in tv-programma's als de 'Postcodeloterijshow, Nachtsuite, Live&cooking, Spott, Catherine, & Hoeba Hoeba Hop. Daarnaast heeft hij regelmatig interviews en optredens bij regionale tv- en radio-omroepen. Het moge duidelijk zijn, 'De zon' is doorgebroken voor Johan Heuser, een toepasselijker titel hadden Corry Konings en Johan niet kunnen verzinnen voor hun duetsingle. Met zijn debuutalbum 'Ik ben 'n dromer' is de wens van Johan als een droom uitgekomen.
jak
Postcodeloterijshow, Nachtsuite, Live&cooking, Spott, Catherine, & Hoeba Hoeba Hop
Nee dat zijn super prg'tjes
quote:ga jij nou maar naar Tarkan luisteren....
Op donderdag 24 januari 2002 16:48 schreef allah2 het volgende:
En ik kan me ook niet voorstellen dat er meiden voor het podium flauwvallen van een kwal als Marco Borsato. Want hij is ook nog eens oerlelijk. Net als z'n moeder!
[Dit bericht is gewijzigd door allah2 op 24-01-2002 17:02]
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:51 schreef allah2 het volgende:
He Siep van De Kast ga eens naar de kapper!! En laat dan ook gelijk je stem wegknippen, want zingen kunnen jullie niet!!!
quote:Gordon
Op donderdag 24 januari 2002 17:10 schreef Cybart het volgende:
ik vinD marco anders de beste zanger van NL
wie zet je er tegen over?
1 op de 10 nederlanders heeft gemiddeld 1 cd van Borsato !
maar noem jij dan een goede NL zanger!!!
quote:1 op de 10 Nederlanders heeft een cd van de kabouterdans.
Op donderdag 24 januari 2002 17:21 schreef Cybart het volgende:
Jep, en velen met mij1 op de 10 nederlanders heeft gemiddeld 1 cd van Borsato !
Deze getallen zeggen meer over de (wan)smaak van de Nederlanders dan over de kwaliteiten van de artiest.
maar borsato en plop zijn niet echt van het zelfde genre en hetzelfde leeftijdspubliek
quote:Potverdriedubbeltjes, nu vergeet je toch enkele Grootheden der Nederlandsche Zangkunst te noemen: Wat dacht U van Rene Froger, Gerard Joling, Dries Roelvink en den Troubadour Der Herenliefde: Benny Nijman!
ik vinD marco anders de beste zanger van NL
quote:nah maar ondertussen hebben we nog niet gehoord wie jij de beste nederlandstalige zanger(es) vind
Op donderdag 24 januari 2002 17:03 schreef allah2 het volgende:
Als ze het tegenwoordig met zingen niet meer kunnen redden gaan ze maar gauw reclame maken! Nou Marco Borsato, in beide gevallen "bak" je er niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |