Hoeveel is het jou waard om God te vinden? Moet je onmiddellijk op je eerste poging om God te vinden een persoonlijk door God geschreven brief van een engel overhandigd krijgen met daarin alle heerlijkheden die God voor je in petto heeft en die je slechts met een knip van je vingers door de engel kunt laten bezorgen?
God is geen instant-god. Je scheurt het zakje open en roert het door een kopje heet water en voilla... daar heb je hem. Hoe echt is je verlangen om God te leren kennen? Ben je op een beetje sensatie uit? Vergeet het dan maar. God kent je hart en hij laat niet met zich spelen. Als je hem werkelijk wilt leren kennen, dan zal het je ook wel enige moeite kosten voordat je hem gevonden hebt.
Word jij ook lid van de Jezus-fanclub?
Mail me dan op; redactie@jesusfanclub.org
I K B E N J E Z U S - F A N
quote:Onder het motto beter goed gejat dan slecht bedacht zeker.
Op woensdag 23 januari 2002 22:33 schreef Uncle_Sam het volgende:
Zoek je God? Hij heeft beloofd dat hij zich laat vinden, maar hij heeft niet beloofd dat hij zich meteen laat vinden! Er kunnen wel eens obstakels op de weg zijn.Hoeveel is het jou waard om God te vinden? Moet je onmiddellijk op je eerste poging om God te vinden een persoonlijk door God geschreven brief van een engel overhandigd krijgen met daarin alle heerlijkheden die God voor je in petto heeft en die je slechts met een knip van je vingers door de engel kunt laten bezorgen?
God is geen instant-god. Je scheurt het zakje open en roert het door een kopje heet water en voilla... daar heb je hem. Hoe echt is je verlangen om God te leren kennen? Ben je op een beetje sensatie uit? Vergeet het dan maar. God kent je hart en hij laat niet met zich spelen. Als je hem werkelijk wilt leren kennen, dan zal het je ook wel enige moeite kosten voordat je hem gevonden hebt.
Word jij ook lid van de Jezus-fanclub?
Mail me dan op; redactie@jesusfanclub.org
I K B E N[afbeelding] J E Z U S - F A N
quote:Sjalom Petrus,
Op woensdag 23 januari 2002 22:34 schreef Priscella het volgende:[..]
Onder het motto beter goed gejat dan slecht bedacht zeker.
ook al lid van de vereniging?
quote:See you in hell..
Op woensdag 23 januari 2002 22:36 schreef Bridell het volgende:
Als je God gevonden mog hebben, laat het mij dan effu weten wil je ..ik heb ook nog een paar dingen met 'm af te rekenen...
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 22:36 schreef Bridell het volgende:
Als je God gevonden mog hebben, laat het mij dan effu weten wil je ..ik heb ook nog een paar dingen met 'm af te rekenen...
Misschien heb je d'r waat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |