Hebben jullie nog leuke tips of links naar interessante autoverhuurders?
Of doe het in stijl, huur een Ducati en zet je vriendin achterop
quote:wat vind je duur?
Op dinsdag 22 januari 2002 21:30 schreef SpaGroen het volgende:
Nou nou, dat valt vies tegen zeg! We zijn op jacht naar een leuke stoere (snelle) trouwauto, maar wat een ongelooflijke prijzen zeg...Hebben jullie nog leuke tips of links naar interessante autoverhuurders?
quote:¤1.14/l
Op dinsdag 22 januari 2002 22:54 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
wat vind je duur?
quote:dan kan je het al gauw vergeten.
Op donderdag 24 januari 2002 12:57 schreef SpaGroen het volgende:
alles boven de 800 piek vind ik te duur...Inclusief alles he. Km etc...Zonder chauffeur...
Heb je in de familie/kennissenkring niet iemand met een mooie auto die je mag lenen?
Je kan ook proberen bij een dealer een nieuwe auto voor een 'testrit' van een dag proberen mee te vragen. Wel vooraf reserveren
quote:Een testrit is over het algemeen gratis (afhankelijk van waar je woont kan het zelfs zijn dat je de benzine niet hoeft te betalen). Alleen om de auto een hele dag te krijgen kan een zware klus worden
Op donderdag 24 januari 2002 13:16 schreef SpaGroen het volgende:
LOL! Een testrit!! Is wel een coole!!!
Let op: je wil geen auto met reclame op de zijkant, en die groene nummerplaat kan ook erg storend zijn
Zelf zou ik overigens later , een rolls huren om te trouwen
quote:Testrit?
Op donderdag 24 januari 2002 13:06 schreef IllOgical het volgende:
Je kan ook proberen bij een dealer een nieuwe auto voor een 'testrit' van een dag proberen mee te vragen. Wel vooraf reserveren
zoiets:
Als lijkenwagen wil ik ook een Mercedes.. getuned uiteraard, en dan mag die chauffeur scheuren, dat er weinig van mij overblijft
[Dit bericht is gewijzigd door Tom op 24-01-2002 15:57]
Oh ja lees het net hierboven; contact zoeken met een autoclub wil iid wel eens zin hebben. Soms willen die mensen voor een fles wijn en brandstof kosten wel rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |