Situaties zijn dan als volgt:
*Toetsenblokkering AAN
*Zoals altijd gewoon aanwezig in mn broekzak...
*Na tijdje ff kijken op beeldscherm en dan tot de ontdekking komen dat hij zichzelf uitgeschakeld heeft
*Opnieuw aanzetten (invoeren pincode)
*Telkens tot ontdekking komen dat je de tijd en datum opnieuw in moet voeren.
Mijn vraag is nu als volgt, iemand die er ervaring mee heeft? tips? Is het iets met bijv de accu? sim-kaartje? of telefoon(techniek) zelf? of gewoon zsm naar de "dealer"... heb hem nu over 1 dag precies 1 jaar in mijn bezit...
Bij voorbaat dank
kost een paar tientjes (60 piek ofzo) voor een nieuwe...
quote:las net dat er 6 maanden garantie op een batterij zit
Op maandag 21 januari 2002 21:35 schreef n0.G3n het volgende:
dat is idd je batterij (accu)kost een paar tientjes (60 piek ofzo) voor een nieuwe...
bron: http://www.belcompany.nl
lekker is dat zon periode houdt toch elke domme batterij wel vol
quote:Ik denk eerder dat het aan de contactpuntjes ligt van de accu / telefoon. Die batterij zal nog wel goed zijn, maar misschien zit er vuil tussen de contactjes, of zit de accu los? Lijkt me waarschijnlijker...
Op maandag 21 januari 2002 21:38 schreef Madbull het volgende:[..]
lekker is datzon periode houdt toch elke domme batterij wel vol
quote:Er zit iig geen zooi tussen... netjes stofvrij gemaakt... en hij blijft dit sinds zaterdag dus doen... nogal irritant... de Accu kan niet los zitten... die zit echt vastgeklikt...
Op maandag 21 januari 2002 21:45 schreef tvdleur het volgende:[..]
Ik denk eerder dat het aan de contactpuntjes ligt van de accu / telefoon. Die batterij zal nog wel goed zijn, maar misschien zit er vuil tussen de contactjes, of zit de accu los? Lijkt me waarschijnlijker...
quote:Ok.. telefoon chippie dan? Heb ik weleens met mn Sony gehad dat die een beetje verschoof en de tel uitging.
Op maandag 21 januari 2002 21:48 schreef Madbull het volgende:[..]
Er zit iig geen zooi tussen... netjes stofvrij gemaakt... en hij blijft dit sinds zaterdag dus doen... nogal irritant... de Accu kan niet los zitten... die zit echt vastgeklikt...
Heb dus een nieuwe telefoon aan moeten schaffen. Precies 2 jaar na aanschaf van de 3210.
quote:Ik heb hem vanavond ontleed
Op maandag 21 januari 2002 21:53 schreef tvdleur het volgende:[..]
Ok.. telefoon chippie dan? Heb ik weleens met mn Sony gehad dat die een beetje verschoof en de tel uitging.
quote:Precies!
Op maandag 21 januari 2002 21:56 schreef Madbull het volgende:[..]
Ik heb hem vanavond ontleed
kijken hoelang hij het volhoud, anders ga ik morgen ff langs belcompany... zullen het vast wel vaker meegemaakt hebben... beter te vroeg dan te laat zeuren
quote:Zo ver is de mijne dus nog niet... ik ga voor de zekerheid morgen wel ff heen... dit is wat op de site precies onder garantie bij de nokia staat vermeld:
Op maandag 21 januari 2002 21:53 schreef Barb het volgende:
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met de 3210, tot ie op een dag niet meer aanging. Ben naar drie verschillende zaken geweest om te kijken wat er aan de hand was (had oplader meegenomen om te kijken of dat de reden was dat ie niet meer aanging) en alledrie zeiden ze hetzelfde: de telefoon is op, het ligt niet aan de batterij, deze kunt u weggooien.Heb dus een nieuwe telefoon aan moeten schaffen. Precies 2 jaar na aanschaf van de 3210.
Op elk los mobiel toestel aangeschaft na 1-10-2000 zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Met uitzondering van de
accu: 6 maanden
losse onderdelen: 12 maanden
quote:Thx...
Op maandag 21 januari 2002 21:57 schreef tvdleur het volgende:[..]
Precies!
Veel suc6 in ieder geval! Kan zo ook niet meer dingen bedenken...
Misschien dat er nog meer zijn die het net zoals Barb hadden? wel errug klote dat zij precies op de grens van 2 jaar zat
Adres kan je vinden op Nokia.nl
Ik had het ook met een 8210, maar dat kwam door een nepfrontje
quote:Oei die van mij is nu 2 jaar en een maand oud, hoop niet dat dit ook bij mijnes gaat gebeuren
Op maandag 21 januari 2002 21:53 schreef Barb het volgende:Heb dus een nieuwe telefoon aan moeten schaffen. Precies 2 jaar na aanschaf van de 3210.
quote:*heeft een 2-jarig Ben-abonnement (met een 3210) en wil daar van af
Op maandag 21 januari 2002 21:53 schreef Barb het volgende:Heb dus een nieuwe telefoon aan moeten schaffen. Precies 2 jaar na aanschaf van de 3210.
Mooi vooruitzicht dus. Hoop dat ze leuke aanbiedinkjes hebben als ik straks in juni naar de telefoonwinkel ga om een ander abonnement af te sluiten!
I'll keep in touch over here
Ik kon hem gisteren weer ophalen hij is welgeteld 13 dagen weg geweest... en doet het nu weer goed! als reparatiemelding had nokia op de invoice gezet "electronische reparatie uitgevoerd" hahaha
Maar goed... hij werkt weer goed... en de garantie is meteen met 3 maanden verlengd door deze reparatie...
Zonder onkosten van mijn kant dus
quote:Hebben ze hiervoor nog gevraagd naar jouw garantie en was die nog niet verlopen?
Op woensdag 06 februari 2002 17:25 schreef Madbull het volgende:
Maar goed... hij werkt weer goed... en de garantie is meteen met 3 maanden verlengd door deze reparatie... [afbeelding]Zonder onkosten van mijn kant dus
* Forumpi heeft namelijk exact zelfde probleem.
quote:Jep ze vragen inderdaad naar je garantie... dus gewoon je aankoopbewijs meenemen... maken ze kopie van... dan wordt ie opgestuurd... en afhankelijk van het probleem met of zonder kosten verholpen... op de mijne zat dus nog garantie...
Op dinsdag 12 februari 2002 11:59 schreef Forumpi het volgende:[..]
Hebben ze hiervoor nog gevraagd naar jouw garantie en was die nog niet verlopen?
* Forumpi heeft namelijk exact zelfde probleem.
Op elk los mobiel toestel aangeschaft na 1-10-2000 zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Met uitzondering van de
accu: 6 maanden
losse onderdelen: 12 maanden
Bron: belcompany.nl
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |